لیست شغل های میلیاردی در ایران و جهان + حداقل درآمد

شغل های میلیاردی در ایران و جهان بسیار متنوع هستند، اما معروف ترین این مشاغل عبارتند از متخصص سئو، رستوران داری و تدریس خصوصی و … در ادامه کف درآمدی برای پولدار شدن از این مشاغل را بررسی کرده ایم.

آیا می دانستید که در کشور ایران ده ها شغل با درآمد میلیاردی وجود دارد؟ برخی از این مشاغل بر خلاف دیدگاه بسیاری از افراد ساده هستند، اما نیاز به دانش و مهارت کافی دارند. از جمله شغل ها با درآمد میلیاردی در ایران می توان به سئو، جراحی زیبایی، رستوران داری، تولید محتوا، سرمایه گذاری در بازارهای مالی، تدریس خصوصی و دندان پزشکی اشاره کرد.

در این گزارش ضمن بررسی شغل های میلیاردی در ایران، درآمد تقریبی هر یک را در کشورمان و خارج از ایران برایتان شرح داده ایم. به طور مثال شرکت های مارکتینگ زیادی به دنبال متخصص سئو و محتوا در شهرهای مختلف هستند و حقوق آنها برای کارکنانشان متنوع می باشد. چون خدمات سئو در تهران با مشهد متفاوت است. اگر به دنبال درآمد خوب هستید، گرفتن تخصص در این مشاغل دیجیتالی برای شما مفید خواهد بود.

دقت کنید که برای ورود به هر شغلی شرط اول علاقه و سپس داشتن مهارت است، با ما همراه باشید تا پولسازترین مشاغل را به شما معرفی کنیم.

تمام مشاغل میلیاردی در ایران و جهان

معرفی شغل های میلیاردی در ایران

بهترین شغل های میلیاردی در ایران عبارتند از:

تبدیل شدن به یک کارشناس سئو

سئو یکی از شغل های پردرآمد در سراسر جهان است که به بهینه سازی وب سایت و افزایش مخاطبان آن کمک می کند. هر چه خدمات سئوی بهتری برای یک سایت ارائه شود، مشتری ها و کاربران آن روز به روز افزایش پیدا می کنند؛ به همین دلیل بسیاری از شرکت های بزرگ جهان برای افزایش مشتریان خود از حرفه ای ترین متخصص های سئو کمک می گیرند تا روز به روز به تعداد طرفدارانشان اضافه کنند.

بسیاری از مراکز خدمات طراحی سایت تهران در زمینه سئو فعالیت می کنند. این شرکت ها در کنار مشتریان خود هستند تا وب سایت آنها روز به روز ارتقاء پیدا کند و از دیدگاه گوگل و دیگر موتورهای جستجو به عنوان یک وب سایت بهینه شناخته شود.

در حوزه سئو می توان اقدامات مختلفی انجام داد که از جمله آنها می توان به لینک سازی داخلی، لینک سازی خارجی، تولید محتوای حرفه ای، استفاده از عکس های باکیفیت و … اشاره کرد. برای ورود به سئو به یک کامپیوتر و آموزش نیاز دارید.

درآمد حوزه سئو

  • درآمد کارشناس سئو در ایران از حداقل ۳ میلیون برای افراد مبتدی شروع و برای گروه های حرفه ای به ماهانه ۵۰ میلیون می رسد.
  • در کشور های اروپایی نیز درآمد یک سئوکار به صورت تقریبی بین ۳۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ یورو در سال است. این موضوع به کشوری که در آن هستید نیز بستگی دارد.

جراحی زیبایی

روز به روز شاهد جراحی های زیبایی نوینی هستیم که به افراد در دستیابی به چهره و اندام دلخواه کمک می کند. یک جراح زیبایی با انجام عمل های مختلف روی بدن یا صورت افراد می تواند به درآمدهای چشمگیری دست پیدا کند.

شما می توانید در حوزه های مختلف جراحی زیبایی مشغول به فعالیت شود. از پیکر تراشی و کاشت پروتز سینه و باسن گرفته تا انجام عمل های زیبایی صورت مثل لیفت ابرو، سانترال لب و … همه جزء عمل های زیبایی هستند که می توانند درآمدهای خیلی خوبی را برایتان به ارمغان بیاورند.

میزان درامد این شغل

یک جراح زیبایی در ایران می تواند بین ۲۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشد. در اروپا نیز درآمد آنها در سال حدود ۲۵۰ هزار یورو است.

رستوران داری

رستوران داری یکی از شغل های میلیاردی در ایران است. مردم در ایران بیشتر از هر عاملی به تغذیه خود اهمیت می دهند، بنابراین در صورتی که بتوانید یک رستوران با منویی متنوع و غذاهای خوشمزه راه اندازی کنید، با افزایش تعداد مشتری ها، درآمدهای خیلی خوبی هم به دست می آورید.

رستوران داران می توانند انواع غذاهای سنتی، فرنگی، دریایی و فست فودی را تهیه کنند. شما باید به ذائقه مردم بومی محل رستوران خود توجه و متناسب با ذائقه آنها منوی خود را تکمیل کنید. در صورتی که در این حوزه موفق شوید، امکان تاسیس شعبه های مختلف را در سراسر شهر و بعد هم کشور دارید که این یعنی فرصتی برای خلق درآمدهای بیشتر!

یکی از مشاغل پولساز رستوران داری

تولید محتوا

تولید محتوا یکی از شغل های پردرآمدی است که می تواند شما را در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یک میلیاردر کند. بسیاری از افرادی که در یوتیوب یا شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت دارند، توانسته اند با تولید محتوای حرفه ای درآمدهای فوق العاده ای را از طریق تبلیغات و روش های دیگر برای خود خلق کنند.

تولید محتوا حوزه های مختلفی دارد؛ از تولید محتوای متنی گرفته تا صوتی یا تصویری؛ شما باید ابتدا علاقه خود را بسنجید و سپس متناسب با این علاقه در یکی از حوزه های شغلی مشغول به کار شوید.

درآمد تولید محتوا

درآمد تولید محتوا در ایران بستگی به نوع محتوا که متنی یا تصویری باشد متفاوت است و از ۲۵۰ هزار تومان شروع تا ۲۰ میلیون تومان می باشد. در خارج از ایران نیز شما به ازای تولید محتوا می توانید از ۲۰ دلار تا ۱۰۰۰ دلار در ماه در آمد داشته باشید.

تولید محتوا یکی از مشاغل پردرآمد دیجیتالی است

سرمایه گذاری در بازارهای مالی

سرمایه گذاری در بازارهای مالی یکی از روش های فوق العاده ای است که بسیاری از مشاورین کسب و کار به مراجعه کننده های خود توصیه می کنند. بازارهای مالی مثل بورس، ارزهای دیجیتال یا فارکس فرصت های درآمدزایی خیلی خوبی برایتان به وجود می آورند. دقت کنید که سود و ضرر در این معاملات بسیار بالاست، پس باید حتما مهارت خود را در این رابطه بالا ببرید.

تدریس خصوصی

این روزها در هر زمینه ای مربیان و مدرسینی فعالیت دارند که توانسته اند درآمدهای خیلی خوبی را هم از این روش به دست بیاورند. شما می توانید در حوزه ای که در آن مهارت دارید، اقدام به تدریس خصوصی کنید و روز به روز شاگردهای بیشتری بگیرید و درآمد بیشتری را هم تجربه کنید.

برخی از مدرسین خصوصی با فعالیت حرفه ای و فروش دوره های مختلف توانسته اند درآمدهای میلیاردی به دست آورند. شما هم می توانید دوره های آموزشی تهیه کنید و در بستر وب سایت یا شبکه های اجتماعی به فروش برسانید.

در آمد این شغل در ایران به طور متوسط از ساعتی ۳۰۰ هزار تومان شروع می شود. در خارج از ایران نیز این درآمد ماهانه ۴۱۰۰ دلار است.

دندان پزشکی

دندانپزشکی یکی از مشاغل پردرآمد در حوزه پزشکی است که می تواند شما را به درآمدهای میلیاردی برساند. در این شغل داشتن مهارت و تجهیزات بروز بسیار در درآمد شما تاثیر گذار است. علاوه بر درمان دندان شما می توانید روی زیبایی دندان ها چون لمینت، بلاک چین، ارتودنسی دندان کار کنید و درآمدتان را بالا ببرید.

درآمد یک دندانپزشک می تواند بین ۲۰ تا ۱۰۰ میلیون در ماه باشد. این درامد در خارج از ایران حدود ۲۳۸۰۰۰ هزار دلار در سال است.

دندانپزشکی یکی از شغل های میلیاردی در ایران

شغل های میلیاردی در ایران، متنوع و جذاب

شغل های میلیاردی در ایران بسیار متنوع و جذاب هستند. در واقع شما می توانید در اغلب حوزه های شغلی درآمدهای میلیاردی را تجربه کنید، به شرط اینکه در این حوزه مهارت و دانش کافی به دست آورید. در این گزارش پولسازترین مشاغل را به شما معرفی کردیم. اگر به حوزه های دیجیتالی علاقه دارید به سراغ شغل های تولید محتوا و سئو بروید تا درآمد نسبتا خوبی به دست آورید.

Share