مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا؛

آتش نشانی آستارا نیاز ضروری به نردبان هیدرولیکی دارد

مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: با توجه به اینکه مرکز شهر دارای آپارتمان های بلند مرتبه است، نیاز ضروری به نردبان هیدرولیکی است و امیدواریم تامین این نردبان در دستور کار مسئولان متولی قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سهند نعمتی، مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا در آئین تجلیل شهرداری آستارا از آتش‌نشانان به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی اظهار کرد: آتش سوزی جنگل‌ها ومراتع نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ مورد افزایش یافته است و یکی از دلایل آن بی توجهی گردشگران در هنگام استفاده از درختان و پوشش های گیاهی طبعیت می باشد.

وی افزود: در یک سال اخیر آتش‌نشانان آستارا ۲۳مورد آتش‌سوزی منزل مسکونی، ۲۱مورد آتش سوزی وسایل نقلیه و ۲۸مورد آتش سوزی مراکز تجاری و انباری را مهار کردند.

مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا بیان کرد: آتش‌نشانان در مدت یاد شده ۴۰نفر از گیرافتادگان در آسانسور و ۱۱ نفر از محبوسین در اتاق‌ها و منازل را نجات دادند.

نعمتی با بیان اینکه بیشترین عملیات‌های آتش نشانی آستارا مربوط به مهار آتش سوزی جنگل ها، مراتع و فضای سبز است، تصریح کرد: متاسفانه در برخی موارد شاهد مزاحمت تلفنی توسط کودکان به شماره تلفن ۱۲۵ هستیم و امیدواریم که خانواده ها در این رابطه آموزش های لازم را داشته باشند.

وی در رابطه با نیازمندی های ایستگاه آتش‌نشانی شهر مرزی آستارا افزود: با توجه به اینکه مرکز شهر دارای آپارتمان های بلند مرتبه است، نیاز ضروری به نردبان هیدرولیکی است و امیدواریم تامین این نردبان در دستور کار مسئولان متولی قرار بگیرد.

برگزاری مانور خودروهای آتش‌نشانی و تجلیل از ۱۶مامور آتش‌نشانی آستارا از جمله بخش‌های برنامه بود.

Share