داماش بالاخره برد

طلسم‌شکنی داماش با پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان در خارج از خانه

تیم فوتبال داماش گیلان با تک‌گل سجاد قلی بیگی نخستین پیروزی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ یک فوتبال را کسب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دو تیم فوتبال داماش گیلان و نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک فوتبال شنبه هفتم مهرماه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر رفتند.

هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک فوتبال امروز (شنبه) هفتم مهرماه با برگزاری ۹ دیدار در شهرهای مختلف کشورمان برگزار می‌شود.

داماش برای دومین هفته متوالی به مصاف تیمی می‌رود که سرمربی فصل گذشته داماشی‌ها هدایتش را بر عهده دارد؛ علی‌اصغر کلانتری که فصل گذشته در چند بازی هدایت داماش را بر عهده داشت، اینک به‌عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان بایستی تیمش را مقابل داماشی مهیای نبرد کند که با سرمربیگری حمید درخشان به دنبال کسب نخستین برد در لیگ یک است.

تیم فوتبال داماش گیلان با ترکیب سعید ابراهیم پور، کیخسرو سیاهپور، علیرضا ابراهیمی، کنعان طاهرنژاد، محمد امینی، محمد شریفی، فرشاد هاشمی، رضا آذری، مهدی مهدیخانی، سجاد قلی بیگی و مهرداد بایرامی به سرمربیگری حمید درخشان مقابل نفت مسجدسلیمان صف‌آرایی می‌کند.

در سوی مقابل وحید اصغرزاده، رضا احمدیان زاده، امین هاشمی فرد، میثم جودکی، محمدرضا زینال خیری، رضا جباری، سجاد عبدویی، علی کیانی فر، میلاد احمدی، علیرضا ابراهیمی و مرتضی نگهداری نفرات نفت مسجدسلیمان را به سرمربیگری علی‌اصغر کلانتری تشکیل می‌دهند.

بازی با حملات داماش گیلان آغاز شد و این شاگردان حمید درخشان هستند که میل و اشتیاق بیشتری برای زدن گل نشان می‌دهند. فشار اولیه حملات داماش گیلان خیلی زود گرفته‌شده و بازی به تعادل کشیده شد.

حملات داماش گیلان در دقایق پایانی نیمه نخست شدت بیشتری پیدا کرد و قلی بیگی در دقیقه ۳۷ موفق شد یکی از حملات پرتعداد داماش را به گل تبدیل کند. نیمه نخست با برتری یک بر صفر داماش خاتمه یافت.

دو تیم پس از استراحتی ۱۵ دقیقه‌ای وارد زمین شده و نیمه دوم را هرکدام با رویکردی متفاوت آغاز کردند؛ نفتی‌ها برای جبران گل خورده و داماشی‌ها برای تثبیت پیروزی.

 داماش گیلان در نیمه دوم به‌خوبی بازی را اداره کرد و موفق شد نخستین پیروزی فصلش را در دیداری دور از خانه کسب کند.

Share