با حضور رئیس کل دادگستری گیلان؛

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان منصوب و معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با حضور رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تکریم و معارفه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با حضور حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار مردم غزه و لبنان اظهار داشت: مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایات سکوت کرده و با جنایتکاران همراهی می‌کنند.

وی پیشگیری و صیانت را امری کم هزینه و پر فایده دانست و اذعان داشت: هزینه‌های پیشگیری قطعا کمتر بوده و نباید از این امر مهم غفلت کرد و تا جایی که امکان دارد اجازه ندهیم تا کسی در مسیر انحراف قرار گیرد.

رئیس شورای قضایی استان با بیان اهمیت پیشگیری از وقوع جرم در جامعه تصریح کرد: اعتیاد، طلاق، سرقت و زمین خواری از معضلات امروز جامعه بوده و باید با کارشناسی‌های صورت گرفته، اقدامات تخصصی لازم در این زمینه صورت گیرد.

حجت‌الاسلام رضازاده، معاون جدید پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان نیز با بیان اهمیت توانمندسازی جامعه در بخش پیشگیری اظهار داشت: باید برنامه‌های عملیاتی تعیین شده در بازه زمانی مشخص شده انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین وظیفه پیشگیری احیای حقوق عامه است خاطر نشان کرد: اقدامات پیشگیرانه باید منجر به کاهش ورودی پرونده در محاکم قضایی شود.

گفتنی است، حجت‌الاسلام رضازاده پیش از این ریاست شعبه دوم دادگاه تجدید نظر استان را بر عهده داشته و همچنین سمت معانت فرهنگی دادگستری استان را نیز در کارنامه خود دارد.

Share