دسترسی به امور بانکی و پرداخت قبوض از راه دور با همراه بانک آینده و سپینو بانک صادرات

در این مقاله سه مورد از بهترین نرم افزارهای بانکی را با امکانات فوق العاده معرفی می‌کنیم.

 

انتقال وجه، استعلام و ثبت و انتقال چک، خرید بسته اینترنتی، پرداخت انواع قبوض، دریافت گردش حساب و موجودی جز امکانات بانکی است که می‌توانید با دانلود همراه بانک آینده و نرم افزار سپینو بانک صادرات تمامی این کارها در عرض چندین دقیقه انجام دهید.

گاهی اوقات مجبور می‌شویم برای انجام امور بانکی و مالی به شعب‌های بانک مورد نظر مراجعه کنیم، اما امروزه با وجود پلتفرم‌های هوشمند، می‌توانید از راه دور به عملیات بانکی دسترسی داشته باشید و روی تمام امور مالی خود مدیریت کنید. برای دسترسی به نرم افزارهای بانکی، نیاز داریم که ابتدا فعالسازی آن ها را انجام دهیم. فعالسازی اپلیکیشن‌های بانکی به این صورت است که باید به بانک مربوطه مراجعه کنیم و مدارک مورد نیاز خود را به بانک تحویل دهیم و سپس بعد از ثبت اطلاعات توسط بانک، برنامه بانکی فعال می‌شود.

در این مقاله سه مورد از بهترین نرم افزارهای بانکی را با امکانات فوق العاده معرفی می‌کنیم تا شما بتوانید به صورت اینترنتی در هر زمان از راه دور کارهایی از قبیل انتقال وجه، مدیریت چک، پرداخت قبوض، مشاهده صورت‌حساب سپرده و بسیاری موارد که در ادامه بیان کردیم را توسط همراه بانک آینده، سپینو بانک صادرات انجام دهید.

انتقال وجه به روش‌های مختلف با همراه بانک آینده برای آیفون

امروزه با توجه به شلوغی و ترافیک در شهر، امکان انتقال وجه توسط بانک و دستگاه‌های خودپرداز نیاز به صرف زمان و انرژی زیادی دارد، اما با وجود همراه بانک‌های طراحی شده، این کار توسط این اپلیکیشن‌ها به راحتی در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود. دانلود و نصب آبانک برای ایفون امکان انتقال وجه به روش های مختلف داخلی، بین بانکی و دسته‌ای را برای کاربران خود فراهم کرده است. با استفاده از نسخه جدید کیلید بانک آینده برای ایفون شما می‌توانید انتقال وجه داخلی را تا سقف یک میلیارد تومان انجام دهید و همچنین اگر می‌خواهید با شماره شبا انتقال وجه کنید، می‌توانید با روش انتقال بین بانکی تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان به کارت یا حساب‌های بانکی دیگر وجه خود را انتقال دهید.

برخی افراد با استفاده از روش انتقال وجه دسته‌ای وجه خود را انتقال می دهند. در این روش اگر شماره شبا داشته باشید، امکان انتقال تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان به حساب‌های بانکی دیگر به راحتی انجام می‌شود، اما افرادی که شماره شبا ندارند تنها می‌توانند به حساب‌های بانک آینده تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان وجه خود را انتقال دهند.

آشنایی با ویژگی‌های منحصر به فرد نسخه جدید کیلید بانک آینده برای ایفون

  • انتقال وجه با استفاده از روش‌های بین بانکی، دسته‌ای و داخلی همراه بانک آینده
  • مدیریت کردن چک‌های واگذار شده
  • پرداخت اقساط به آسان‌ترین روش
  • تغییر رمز همراه بانک آینده ایفون
  • قابلیت مدیریت و کنترل کردن دسترسی صاحبان امضا
  • بررسی کردن جزئیات پرداخت تسهیلات
  • مدیریت کردن گردش حساب و پرداخت‌های انجام شده
  • پرداخت اقساط با دانلود برنامه آبانک برای آیفون

اگر می‌خواهید اقساط خود را به صورت الکترونیکی در یک قالب امن پرداخت کنید، نسخه وب همراه کارت برای ایفون و نسخه ios آن بهترین گزینه برای انجام این کار است. برای دانلود همراه کارت برای آیفون می‌توانید به سایت سیبچه مراجعه و با کلیک کردن روی لینک مستقیم دانلود، اقساط خود را به صورت امن و در سر فرصت پرداخت کنید.

نسخه جدید کیلید بانک آینده برای ایفون

احراز هویت و افتتاح حساب آنلاین با برنامه سپینو بانک صادرات

با ظهور اپلیکیشن‌های بانکی دیگر نیاز نیست برای انجام کوچکترین کار بانکی مانند افتتاح حساب به بانک مراجعه کنید، می‌توانید به راحتی در خانه بنشینید و تنها با یک کلیک با نرم افزار سپینو بانک صادرات حساب بانکی خود را به صورت آنلاین در کمتر از ده دقیقه افتتاح کنید. برای افتتاح حساب، ابتدا باید کاربر به سن قانونی رسیده باشد و تمام مدارک خود را که شامل کارت ملی، شناسنامه و اطلاعات شخصی و محل سکونت را در برنامه سپینو بانک صادرات ثبت کند. پس از ورود به برنامه، با انتخاب گزینه کارت و حساب می‌توانید به مرحله افتتاح حساب وارد شوید. با کلیک روی گزینه افتتاح حساب باید اطلاعات شخصی خود را به ترتیب وارد و نوع حساب خود را انتخاب کنید. پس از تایید درخواست و احراز هویت شما توسط بانک، حساب شما به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری به بانک افتتاح می‌شود.

ویژگی‌های مهم اپلیکیشن سپینو بانک صادرات

  1. قابلیت دریافت وام ۵۰ میلیونی به صورت غیرحضوری و بدون ضامن
  2. دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بر اساس گردش حساب
  3. افتتاح حساب به صورت غیرحضوری و دریافت کارت بانکی
  4. خرید بسته اینترنتی انواع سیم کارت
  5. انتقال وجه با شماره شبا به صورت داخلی و بین بانکی ( پایا و سانتا )

دانلود نرم افزار سپینو بانک صادرات از وب سایت

تمام افراد چه در انتخاب نرم افزار و چه در دانلود آن به دنبال بهترین اپلیکیشن با بالاترین امکانات هستند. نرم افزار سپینو صادرات جز بهترین برنامه‌های بانکی محسوب می‌شود که با استفاده از تکنولوژی جدید طراحی شده است. برای دانلود پلتفرم بانکی نرم افزار سپینو با بالاترین امکانات می‌توانید به سایت معتبر سیبچه مراجعه کنید و تمام امور بانکی خود را به صورت سریع و غیرحضوری انجام دهید.

برنامه سپینو بانک صادرات

با توجه به پیشرفت تکنولوژی بسیاری از امور با اپلیکیشن‌های خاص انجام می‌شود، همان طور که در بخش بالا سه مورد از برنامه‌های بانکی را توضیح دادیم، برنامه‌های دیگری وجود دارند که شما می‌توانید امور مالی خود را به راحتی تنها با چندین ترفند مدیریت کنید. برنامه مدیریت مالی ایفون یکی از پلتفرم‌های دیجیتالی محسوب می‌شود که افراد می‌توانند با وجود آن، هزینه‌ها و درآمدهای خود را به سریع‌ترین روش مدیریت کنید. اگر شما هم می‌خواهید به صورت آنلاین روی درآمد و هزینه‌های خود مدیریت داشته باشید، می‌توانید برنامه دخل و خرج ایفون را نیز از سایت سیبچه دانلود کنید و روی هزینه‌های خود سرمایه گذاری مفیدی انجام دهید. برای کسب اطلاعات در مورد برنامه مدیریت مالی فارسی ایفون و دانلود نرم افزار حسابداری نیو برای ایفون می‌توانید روی لینک بالا کلیک کنید و وارد صفحه‌ای از اطلاعات کامل در خصوص این برنامه‌ها شوید.

Share