فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد:

توقیف موتورسیکلت‌های ۱۰۰۰ سی سی و ۴۰۰ سی سی قاچاق در لاهیجان

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی لاهیجان از توقیف دو دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۰۰۰ سی سی و۴۰۰ سی سی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی لاهیجان از توقیف دو دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۰۰۰ سی سی و۴۰۰ سی سی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب با اشاره به اینکه قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود، اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی، گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاران است.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی در حین گشت‌زنی و پایش نامحسوس برخی اماکن، دو موتور سیکلت هوندا CB ۱۰۰۰ سی سی و cb400 سی س  را در دو واحد صنفی مشاهده کردند، افزود: پس از  هماهنگی قضایی و استعلامات صورت گرفته مشخص شد، موتورسیکلت‌های مذکور فاقد مدارک و قاچاق می‌باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از توقیف  این دو موتورسیکلت و معرفی متهمین ۴۲ساله و ۳۹ساله در این خصوص به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش تقریبی موتورسیکلت هوندا CB ۱۰۰۰ سی سی را ۱۰ میلیارد ریال و موتور سیکلت CB400 سی سی را   ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست، برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

Share