فرمانده انتظامی رودبار اعلام کرد:

دستبند پلیس بر دستان سارق سابقه‌دار منزل در رودبار؛ اعتراف به ۸ فقره سرقت از منازل

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری سارق سابقه‌دار منزل با اعتراف به ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: سارق سابقه‌دار ۴۵ ساله در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت از منازل در نقاط مختلف اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری سارق سابقه‌دار منزل با اعتراف به ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب وقوع سرقت را یکی از مؤلفه‌های مهم کاهش امنیت اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی و احساس مسئولیت، می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در شهرستان رودبار، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت: ماموران کلانتری ۱۴ لوشان با تحقیقات نامحسوس، بررسی شیوه و شگرد سرقت‌ها و پیگیری سرنخ‌های به دست آمده، متهم این پرونده‌ها را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار تصریح کرد: سارق سابقه‌دار ۴۵ ساله در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت از منازل در نقاط مختلف اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از سرقت به توصیه‌ها و هشدارهای انتظامی توجه داشته و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share