کمک‌مالی فرمانداری به‌تبلیغات‌کاندیداها؟!

“سعید احمدی شهرکی” درباره تغییرات فرایند ثبت نام چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با دوره قبل اظهار داشت: ثبت نام در دوره قبل به صورت دستی انجام می‌شد اما در این دوره به صورت رایانه‌ای است که اطلاعات شفاف‌تر وارد سیستم خواهد شد. رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران با بیان اینکه برگزاری انتخابات […]

“سعید احمدی شهرکی” درباره تغییرات فرایند ثبت نام چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با دوره قبل اظهار داشت: ثبت نام در دوره قبل به صورت دستی انجام می‌شد اما در این دوره به صورت رایانه‌ای است که اطلاعات شفاف‌تر وارد سیستم خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران با بیان اینکه برگزاری انتخابات شوراها در این دوره نیز با دوره‌های قبل تفاوت‌هایی دارد؛ درباره اقدامات فرمانداری پیرامون اطلاع رسانی به داوطلبان تصریح کرد: ما شرایط ثبت نام را به داوطلبین هم در حین ثبت نام و هم در زمانی که ثبت‌نام آنان قطعی می‌شود، اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه با فرض تایید صلاحیت همه داوطلبان شرایط تبلیغات را نیز به آنان توضیح می‌دهیم، ادامه داد: هر کدام از داوطلبان دو پاکت پستی را تکمیل می‌کنند که یکی از آن مربوط به تایید صلاحیت هیات اجرا و دیگری مربوط به تایید صلاحیت هیات نظارت است.

احمدی شهرکی اظهار داشت: در نهایت تایید صلاحیت هیات نظارت برای داوطلبین ارسال می‌شود که قانون شوراها، ضوابط و نحوه تبلیغات به آنان اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران در پاسخ به اینکه ‌آیا فرمانداری برای تبلیغات کمک مالی به داوطلبان می کند یا خیر خاطرنشان کرد: چنین مسئله‌ای وجود ندارد و این شایعه همیشه وجود داشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
Share