امکانات هتل پارسیان رامسر – اقامتی رویایی در دل طبیعت

هتل پارسیان رامسر هتلی لوکس و زیبا در دامنه کوه‌های البرز است که پیرامون آن را درختانی بلند قامت و طبیعتی سرسبز فرا گرفته است.

 رامسر که به عروس شهرهای ایران شناخته می‌شود، یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در حاشیه دریای خزر است. این شهر گردش‌پذیر به دلیل حجم بالای مسافران اقامتگاه‌های متعددی دارد که هتل پارسیان آزادی رامسر یکی از معروف‌ترین آن‌هاست. هتل پارسیان رامسر هتلی لوکس در دل طبیعتی چشم‌نواز است که هرگز از اقامت در آن خسته نخواهید شد.

این هتل چهار ستاره جزو قدیمی‌ترین هتل‌های کشور است که علی‌رغم سال‌ها فعالیت، هنوز هم انتخاب نخست بسیاری از مسافران در رامسر به حساب می‌آید. اگر می‌خواهید چند روزی را طبیعت خیال‌انگیز رامسر بمانید و از آب‌وهوای آن لذت ببرید، پیشنهاد ما به شما اقامت در هتل باسابقه پارسیان رامسر است.

معرفی هتل پارسیان رامسر

هتل پارسیان رامسر هتلی لوکس و زیبا در دامنه کوه‌های البرز است که پیرامون آن را درختانی بلند قامت و طبیعتی سرسبز فرا گرفته است. این مجموعه اقامتی شامل هتل قدیم، هتل جدید و یک متل ساحلی در مرکز شهر رامسر می‌شود که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

با رزرو هتل رامسر تجربه متفاوتی از اقامت در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا در انتظارتان است که خاطره آن تا همیشه گوشه ذهنتان ماندگار می‌شود. هتل پارسیان رامسر از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر دوست‌داشتنی است که با رزرو آن چشم‌اندازی بی‌نظیر رو به جنگل و دریا خواهید داشت. این هتل موقعیت مکانی ویژه‌ای دارد و ضمن دسترسی راحت به دریا، فاصله کمی با سایر جاهای دیدنی رامسر نیز دارد.

هتل ۴ ستاره پارسیان رامسر عضو گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان است که ساخت و بهره‌برداری ساختمان اولیه آن به سال ۱۳۱۲ برمی‌گردد. ساختمان قدیمی هتل پارسیان به سبک کلاسیک و توسط مهندسان آلمانی، ایتالیایی و انگلیسی طراحی و ساخته شده است. به همین دلیل نیز در گوشه و کنار ساختمان آن نشانی از معماری کشورهای اروپایی به چشم می‌خورد.

ساختمان جدید هتل پارسیان رامسر به سبک کلاسیک در سه طبقه در سال ۱۳۴۰ در رامسر به بهره‌برداری رسیده که چشم‌اندازی تماشایی رو به جنگل و دریا دارد. این هتل ظاهری جدیدتر و مدرن‌تر نسبت به ساختمان قدیمی دارد و اقامتی راحت را به شما هدیه می‌دهد.

البته هر دو بخش این مجموعه اقامتی در طول سال‌ها بازسازی شده‌اند تا مهمانان هیچ کم و کسری احساس نکنند. با این حال اصالت همیشگی ساختمان در این نوسازی‌ها کاملا حفظ شده است.

فاصله هتل پارسیان رامسر تا دریا

هتل پارسیان رامسر در استان مازندران، شهرستان رامسر و خیابان شهید رجایی واقع شده است. این هتل در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری شهر قرار گرفته و فاصله کمی تا دریا و جنگل دارد.

فاصله هتل پارسیان تا دریا حدود ۳ کیلومتر است که با ۵ دقیقه رانندگی یا نیم ساعت پیاده‌روی می‌توان به آن رسید. همچنین فاصله حدودی این هتل تا برخی از جاذبه‌های معروف اطراف به شرح زیر است.

  • فاصله تا موزه تماشاگه ۳ کیلومتر
  • فاصله تا تله‌کابین و قلعه مارکوه حدود ۱۱ کیلومتر
  • فاصله تا پارک آبی رامسر ۷ کیلومتر
  • فاصله تا فرودگاه ۶ کیلومتر
  • فاصله تا پایانه مسافربری رامسر ۳ کیلومتر

امکانات هتل پارسیان رامسر

هتل ۴ ستاره پارسیان رامسر برای رفاه حال مهمانان خود امکانات و خدمات خوبی ارائه می‌دهد. خدمات روم‌سرویس، پارکینگ اختصاصی رایگان، تاکسی سرویس و سرویس روزانه اتاق برخی از امکانات این هتل لوکس است. امکانات دیگر هتل پارسیان در رامسر عبارت است از:

  • مجموعه آبی و مرکز آب‌درمانی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • بازارچه
  • باغ پارسیان
  • نمازخانه
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • CIP
  • زمین تنیس
  • خدمات لاندری
  • اینترنت رایگان
  • زمین بازی کودکان
  • صندوق امانات
  • سالن کنفرانس
  • دستگاه عابر بانک
  • خدمات تور
  • اتاق چمدان
  • جکوزی
  • سالن آمفی‌تئاتر
  • تالار عروسی
  • ساحل اختصاصی
  • فضای سبز

خوشبختانه در هتل پارسیان آزادی رامسر امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی برای مهمانان در نظر گرفته شده است. در این هتل شما می‌توانید ضمن پیاده‌روی در فضای سبز دلچسب مجموعه و تماشای مناظر اطراف، از خدمات آب‌درمانی و استخر نیز استفاده کنید. همچنین در این هتل برای کودکان و افراد کم‌توان نیز امکانات مناسبی تدارک دیده شده تا کمبودی احساس نکنند.

اتاق های هتل پارسیان آزادی رامسر

همانطور که پیش‌تر گفتیم، هتل پارسیان آزادی رامسر دارای دو ساختمان قدیمی و جدید است. این مجموعه اقامتی روی هم ۱۴۴ اتاق و سوئیت دارد که شامل اتاق‌های دو و سه تخته، سوئیت چهار نفره، سوئیت جونیور و سوئیت ماه عسل می‌شود. اتاق‌های هتل پارسیان ویویی فوق‌العاده رو به جنگل و دریا دارند و فرصتی به شما می‌دهند تا از تماشای طبیعت اطراف غرق آرامش و شگفتی شوید.

از امکانات موجود در اتاق‌های هتل پارسیان رامسر نیز می‌توان به تلفن، یخچال، تلویزیون، مبلمان و ملزومات بهداشتی اشاره کرد. رخت‌آویز، چای‌ساز، کمد، مینی‌بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم اطفای حریق و آباژور نیز از دیگر تجهیزاتی است که در اتاق‌های این هتل دیده می‌شود.

رستوران و کافی شاپ هتل پارسیان رامسر

یکی از نکات مهم در انتخاب هتل، وجود رستوران و غذاهای باکیفیت در هتل است تا مجبور نباشید وقت و بی‌وقت برای غذا خوردن راهی شهر شوید. در هتل پارسیان رامسر دو رستوران به نام‌های پارسه و شقایق فعالیت دارند که در آن‌ها انواع غذاهای فرنگی و ایرانی سرو می‌شود.

رستوران پارسه در طبقه همکف هتل واقع شده که فضایی دلباز و دلنشین دارد. ظرفیت این رستوران بزرگ ۳۵۰ نفر است و وعده‌های صبحانه، ناهار و شام در آن سرو می‌شود. این رستوران چشم‌اندازی زیبا رو به شهر رامسر و دریای خزر را مقابل چشمانتان به نمایش می‌گذارد و امکانی فراهم می‌کند تا در کمال آرامش غذای خود را میل کنید.

رستوران پارسه از ساعت ۷ صبح سرویس‌دهی خود را آغاز می‌کند و تا ساعت ۲۳ در خدمت مهمانان است. بوفه صبحانه این رستوران بیش از ۶۰ آیتم جذاب از خوراکی‌های گرم و سرد دارد و انرژی کافی برای آغاز روزی پرماجرا را برایتان تامین می‌کند.

رستوران پارمین نیز با ظرفیت ۱۳۰ نفر در نیم‌طبقه هتل قرار گرفته که زمان سرویس‌دهی آن بین ساعت ۱۲ تا ۲۳ است. این رستوران نیز ویویی تماشایی رو به کوه و جنگل دارد و فضای دلچسب و صمیمی آن صرف غذا را برایتان لذت‌بخش‌تر می‌کند.

همچنین یک کافه دنج به نام بنفشه نیز در لابی هتل واقع شده که ظرفیت آن ۱۲۰ نفر است. در این کافه انواع کیک و شیرینی، دسر و نوشیدنی گرم و سرد در محیطی دوستانه به مهمانان ارائه می‌شود.

نظرات درباره هتل چهار ستاره پارسیان رامسر

بررسی نظرات مهمانان سابق هتل، بهترین معیاری است که در انتخاب یک اقامتگاه می‌توانید مدنظر قرار دهید. هتل پارسیان آزادی رامسر از مهمانان خود امتیاز خوبی دریافت کرده است و به عنوان یکی از بهترین هتل‌های رامسر شناخته می‌شود.

این هتل از نظر موقعیت مکانی، پاکیزگی و نظافت واحدها و آرامش و راحتی هتل توانسته رضایت مهمانان را جلب کند. برخورد صمیمی و حرفه‌ای پرسنل هتل نیز از موارد دیگری بود که مسافران در نظرات خود درباره هتل پارسیان آزادی به آن اشاره داشته‌اند. با این وجود تعداد کمی از مهمانان نیز نسبت به سر و صداهای ناشی از بازسازی هتل معترض بوده‌اند که امری موقتی است.

قیمت رزرو هتل پارسیان آزادی رامسر

قیمت رزرو هتل پارسیان در رامسر به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت اتاق‌های این مجموعه اقامتی، زمان رزرو است که در برخی از ماه‌ها به دلیل تقاضای بالا گران‌تر و در سایر ماه‌ها ارزان‌تر می‌شود.

عامل موثر دیگر در قیمت هتل پارسیان نوع اتاق و تعداد نفرات است. برای مثال با انتخاب سوئیت‌های بزرگ‌تر و مجهزتر هزینه اقامت نسبت به اتاق‌های دو تخته افزایش خواهد یافت. برای استعلام قیمت دقیق اتاق‌های هتل پارسیان رامسر در زمان‌های مختلف می‌توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. این مرجع رسمی و معتبر گاهی با ارائه تخفیف‌های هیجان‌انگیز به شما کمک می‌کند تا با بهترین قیمت اقامتگاه خود را رزرو کنید.

Share