استاندار گیلان اعلام کرد؛

مشارکت مردم گیلان در انتخابات ریاست جمهوری از ۴۲ درصد عبور کرد

استاندار گیلان با اشاره به مشارکت ۴۲ درصدی مردم گیلان در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم با بصیرت و ولایت‌مدار استان به نسبت مشابه هفته گذشته، ۱۰ درصد بیشتر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که جای تقدیر و قدردانی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی استاندار گیلان امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به مشارکت ۴۲ درصدی مردم گیلان در دوره دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: مردم با بصیرت و ولایت‌مدار استان به نسبت مشابه هفته گذشته، ۱۰ درصد بیشتر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی با اشاره به تمدید زمان اخذ رأی در شعب شهری گفت: اخذ رأی از هم استانی‌های عزیز در حال انجام است و شعب شهری تا ۲۴ تمدید شده و شعب روستایی و سیار اگر مراجعه‌کننده ندارند می‌توانند شمارش را آغاز کنند ولی تا آخرین نفر باید حتماً رأی خود را به داخل صندوق بیندازند.

استاندار گیلان بیشترین مشارکت را مرتبط به شهرستان املش دانست و افزود: مردم گیلان در انتخابات ۱۵ تیر حماسه آفریدند و شهرستان‌های املش، سیاهکل، ماسال و آستارا بیشترین میزان مشارکت را داشتند.به گفته عباسی، در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در گیلان، ۴۸ درصد افراد شرکت‌کننده بانوان و ۵۲ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به درج مطلبی از بازرسی ستاد انتخابات استان در خصوص عزل برخی از اعضای شعب اخذ رأی بیان کرد: این افراد در روزهای گذشته عزل شده و مربوط به روز برگزاری انتخابات نمی‌باشد.

استاندار گیلان با بایت اینکه مردم اخبار را از رسانه‌های رسمی دریافت کنند، افزود: در چند ساعت اخیر برخی از حواشی در برخی از رسانه‌ها داشتیم که مردم به آن توجه نکنند زیرا انتخابات در گیلان در سلامت کامل برگزار می‌شود.

Share