محدثه محمدی مدرس دانشگاه؛

ریٔیس جمهور آینده‌ صدای نسل جوان را بشنود

رئیس جمهور محترم صدای ما را بشنوید، جوانان هر بار با امید بهبودی آینده در انتخابات شرکت می‌کنند، اما کاندیدایی که سال‌ها از آدرس جوانان به نفع خود شعار داده‌اند و به وعده‌هایشان عمل نکردند، جوانی خسته از اصولگرایی و ناامید از اصلاح‌طلبی ساخته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محدثه محمدی، مدرس دانشگاه گیلان خطاب به ریٔیس جمهور آینده‌ در یادداشتی نوشت: عدم مشارکت بسیاری از جوانان در انتخابات صدای نسل جوان خطاب به ریٔیس جمهور آینده بود.

رئیس جمهور محترم جوانان ما سرمایه‌های ارزشمند این مرز و بومند و ما متاسفانه هر روز شاهد مهاجرت بسیاری از جوانان نخبه کشور هستیم. جوانانی که باور کرده‌اند صدای آنها شنیده نشده و نخواهد شد.

رئیس جمهور محترم صدای ما را بشنوید، جوانان هر بار با امید بهبودی آینده در انتخابات شرکت می‌کنند، اما کاندیدایی که سال‌ها از آدرس جوانان به نفع خود شعار داده‌اند و به وعده‌هایشان عمل نکردند، جوانی خسته از اصولگرایی و ناامید از اصلاح‌طلبی ساخته است. جنجال‌های جناحی دیگر رنگ و بویی ندارد. ما فقط می‌خواهیم عمل ببنیم.

رئیس جمهور محترم نگذارید جوانان مملکتمان از خانه و کاشانه خود آواره دیار غربت شوند فقط برای اینکه اندکی صدای آنها شنیده و به آنها توجه شود.
ما از شما تقاضای یاری داریم، صدای ما را بشنوید، ما عاشق آب و خاک کشورمان هستیم. ما عاشق خدمت‌رسانی به مردم کشورمان هستیم.

ما کارمان از شنیدن حرف‌های به عمل نرسیده گذشته ما دیگر فقط رئیس جمهور نمی‌خواهیم، ما پدر می‌خواهیم، پدری که فرزندانش را به آغوش گیرد و دغدغه‌مند برای رفع مشکلات آنها گام‌های بزرگ و حیاتی بردارد.
بنده به عنوان یک کارآفرین جوان با مدرک دکتری ریاضی، سرمایه ۱۵ سال تدریس خود را در حوزه آموزش و مدرسه داری گذاشته‌ام، اما با انواع و اقسام

چالش‌ها در این حوزه روبرو شدم، چالش‌هایی که گاهی نتیجه قوانینی است که مشخص نیست با چه استدلالی به وجود آمده و به دست چه کسانی حل می‌شود.

به طور مثال چطور ممکن است شهریه سال اول تاسیس مدرسه در کل یک کلان شهر یکسان باشد؟! آیا اجاره مکان مدرسه در حاشیه شهر با اجاره مکان مدرسه در بالا شهر یکسان است؟! آیا میزان حقوق بگیران و بیمه شدگان مدارس یکسان است؟! برای بنده با اجاره ملک ۱۲۰ میلیونی تومانی و ۱۲ پرسنل بیمه شده همانقدر شهریه صادر شده که برای یک مدرسه با اجاره ماهی ۵ میلیون تومان و پرسنل کمتر.

اگر باور دارید ما غیر دولتی‌ها دستان آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان و دستان دولت در اشتغال‌زایی برای جوانان هستیم، ما انتظار درایت و حمایت بیشتری داریم.

همین سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌های به ظاهر ساده، می‌تواند چنان آسیبی به نهال نوپای یک مجموعه تازه تاسیس وارد کند که هرگز نتواند پا بگیرد و به یک درخت محکم تبدیل شود.

رئیس جمهور محترم صدای ما جوانان را بشنوید، به ما برای ناامید نشدن، ماندن و ساختن در ایران عزیزمان یاری کنید.
در کلام آخر از شما می‌خواهیم برای رفع مشکلات و چالش‌های کشور عزیزمان، نخبگان و اساتید برتر سطح کشور را بسیج کنید، در هر حوزه با متخصصین برجسته همان حوزه، اتاق‌های فکر تشکیل دهید و بر عملکرد ارگان‌ها نظارت بیشتری داشته باشید.

و دوباره درخواست می‌کنم، برای ما جوانان پدر باشید. دعای خیر ما بدرقه راهتان.

Share