با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان؛

بهره برداری از بلوار ۳۵۰ متری شورا در آستارا با هدف کاهش بار ترافیکی

بلوار ۳۵۰ متری شورا با هدف کاهش بار ترافیکی شهر آستارا افتتاح شد که این بلوار ۳۵۰ متر طول دارد و برای آن ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بلوار ۳۵۰ متری شورا با هدف کاهش بار ترافیکی شهر آستارا با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان به بهره‌برداری رسید.

 فرهاد براتی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان در این آئین اظهار کرد: وقتی ایمان به کار باشد دیگر نیازی به دیده شدن نیست و همه خدمات در قلب مردم ماندگار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ایمان به خدمت را باید در دل بپرورانیم، اضافه کرد: ساخت ۲ میلیون واحد مسکن محرومان، تحت پوشش قرار گرفتن بیش از شش میلیون نفر از بیمه رایگان، تعرفه‌گذاری خدمات پرستاران و رتبه‌بندی معلمان از جمله خدمات دولت کار و کرامت به مردم ایران اسلامی است.

میثم الوانپور شهردار بندر آستارا هم گفت: اجرای این طرح از هشتم تیر ۱۴۰۱ آغاز شد و با این اقدام، گره ترافیکی حدفاصل فارابی و سفیر امید آستارا برطرف می‌شود.

وی افزود: این بلوار ۳۵۰ متر طول دارد و برای آن ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است و به عنوان نقطه گردشگری هم می‌تواند مورد توجه شهروندان و گردشگران قرار بگیرد.

حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی امام جمعه شهرستان آستارا هم گفت: اعضای شورا باید فرصت خدمت به مردم را غنیمت بشمارند و از امور حاشیه‌ای بپرهیزند.

وی افزود: انتقاد از شهرداری در تریبون نمازجمعه با هدف توسعه آستارا انجام می‌شود و امیدواریم با انجام امور مربوط به سند مالکیت برکه پریان، فضای این برکه به یک نقطه گردشگری مهم تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار دیار میرزا، در فضای این بلوار تصاویر اعضای شورای شهر آستارا از دوره اول تا دوره ششم نصب شده است و این امر مورد اعتراض سه نفر از اعضای فعلی شورا قرار گرفت و تصاویر آن‌ها قبل از شروع برنامه برداشته شد.

این برنامه با تاخیر بیش از یک‌ساعته آغاز شد و تعدادی از مسئولان و شهروندان به دلیل همین تاخیر، مراسم‌ را ترک کردند.

Share