در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال صورت گرفت؛

تساوی خارج از خانه ملوان بندرانزلی مقابل استقلال خوزستان

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی در خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۱-۱ خاتمه پیدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی در خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۱-۱ خاتمه پیدا کرد.

استقلال خوزستان با توجه به شرایط سختی که در جدول داشت، بازی تهاجمی را در دستور کار قرار داده بود و این موضوع عاملی شد تا ملوان با برنامه ریزی برای استفاده از ضد حملات، توسط رضا جعفری به گل اول بازی برسد. در ادامه هم سپیدپوشان از تک گلشان دفاع کردند تا در نیمه دوم، توپ ارسال شده توسط ساکی در آسمان محوطه جریمه ملوان با کنترل و ضربه عثمان اندونگ مدافع بلند قامت آبی‌ها همراه شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

پس از این دو گل، دو تیم دیگر موقعیت خطرناک خاصی روی دروازه یکدیگر نداشتند و بازی با همان نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

با تقسیم امتیازات در هفته بیست و پنجم، ملوان با ۳۹ امتیاز در تعقیب تراکتور ماند و نتوانست جای این تیم را با توجه به تساوی برابر استقلال پر کند. استقلال خوزستان نیز با این یک امتیاز، ۲۱ امتیازی شد و به رده پانزدهم جدول سقوط کرد. این تیم با نساجی و فولاد که بالای سرش حضور دارند، تنها ۱ امتیاز اختلاف دارد که این موضوع باعث داغ شدن شعله رقابت تیم‌های فانوس به دست لیگ شود.

هفته بیست و پنجم – بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر ایران
چهارشنبه، ۱۴۰۳/۲/۱۲؛ ساعت ۱۸:۱۵
ورزشگاه: غدیر اهواز
گروه داوری: کوپال ناظمی/ کمک‌ها: بهمن عبداللهی، صادق رستمی/ داور چهارم: یعقوب آشوری

ترکیب استقلال خوزستان:

حسن پورحمیدی، عثمان اندونگ، احمدرضا جلالی، آسو رستم، احمد مطلق زاده، حسن شوشتری (۴۶-محمد آبشک)، علیرضا کاظمی (۴۶-علیرضا خوش کفا)، ابوالفضل کوهی (۴۶-جواد آقایی پور)، دوستونبک تورسانو، بهروز بارانی و ساویو روبرتو (۵۸-پیمان رنجبری)
سرمربی: سیروس پورموسوی

ترکیب ملوان:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده (۵۹-پدرام قاضی پور)، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمد بردبار، مهران احمدی (۵۵-محمدرضا سلیمانی)، رضا جعفری و محمد عمری
سرمربی: مهدی تارتار

شرح گل:

استقلال خوزستان ۰-۱ ملوان (رضا جعفری دقیقه ۳۸) توپ کنترل شده توسط عیدی، در پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان به رضا جعفری رسید و این مهاجم با استفاده از غفلت مدافعان استقلال، گل اول بازی را به ثمر رساند.

اسقلال خوزستان ۱-۱ ملوان (عثمان اندونگ دقیقه ۶۰): ارسال بلند ساکی در محوطه جریمه ملوان به اندونگ رسید که ابتدا ضربه سر او به تیرک خورد و سپس در ریباند این توپ را گل کرد.

کارت زرد:

استقلال خوزستان: بهروز بارانی (۷۵) دوستونبک تورسانو (۸۰) عثمان اندونگ (۸۹)

لحظات حساس:

دقیقه ۱: ضربه سر خطرناک ساویو با مهار فرعباسی همراه شد تا اولین موقعیت حساس بازی روی دروازه مهمان شکل بگیرد.

دقیقه ۱۴: استقلال خوزستان با ارائه نمایشی تهاجم، ملوان را در زمین خودش حبس کرده و بازی خودش را بر مهمان دیکته می‌کند.

دقیقه ۴۱: ارسال روبرتو در شلوغی محوطه جریمه با دخالت مدافعان ملوان همراه شد اما آن‌ها به اشتباه این توپ را مقابل پای کاظمی قرار دادند که ضربه این بازیکن هم توسط سپیدپوشان بلاک شد.

دقیقه ۴۴: توپی که در شش قدم محوطه استقلال خوزستان به عمری رسید با بی‌دقتی این بازیکن خراب شد.

دقیقه ۷۳: پس از به ثمر رسیدن گل نخست استقلالی‎‌ها موج حملات ملوان سنگین‌تر شده است.

دقیقه ۸۴: شلیک پای راست آقایی‌پور با اختلاف زیاد از داخل محوطه جریمه به آسمان رفت.

در حاشیه:

*هواداران حاضر در ورزشگاه به سمت کوپال ناظمی داور بازی سنگ پرتاب کردند و این داور بازی را برای لحظاتی متوقف کرد.

Share