در جلسه ای با حضور مدیران ذی ربط حوزه معاون اول رییس جمهور مطرح شد:

مهندس علیرضا خاکی: تبدیل دهکده به قطب گردشگری کشور و اشتغال پایدار از اهداف مهم مجموعه است

در این جلسه که به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص پیشرفت کار پروژه های در دست احداث دهکده برگزار گردید مهندس علیرضا منصور خاکی یکی از مدیران مجموعه و عضو هیات مدیره ضمن تشریح آخرین وضعیت پروژه ها و تبیین اهداف دهکده خواهان حمایت و مساعدت دولت تحقق تحقق اهداف ملی مجموعه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از  روابط عمومی دهکده گردشگری دکتر خاکی، به دنبال درخواست مکتوب دکتر منصور خاکی از جناب دکتر محمد مخبر معاون اول رییس جمهور جهت بازدید از پروژه ملی دهکده پروتئینی و گردشگری دکتر خاکی جلسه ای با حضور مدیران ذی ربط حوزه معاونت هماهنگی و نظارت راهبردی معاون اول رییس جمهور و نمایندگان دهکده گردشگری دکتر خاکی برگزار شد.

در این جلسه که به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص پیشرفت کار پروژه های در دست احداث دهکده برگزار گردید مهندس علیرضا منصور خاکی یکی از مدیران مجموعه و عضو هیات مدیره ضمن تشریح آخرین وضعیت پروژه ها و تبیین اهداف دهکده خواهان حمایت و مساعدت دولت جهت تحقق اهداف ملی مجموعه شد.

وی تبدیل دهکده به قطب گردشگری کشور و منطقه را بسیار مهم و با اهمیت عنوان نمود و افزود : ایجاد اشتغال مستقیم و پایدار یکی از اهداف مهم مدیران مجموعه بوده و تا کنون ۶۰۰ نفر در مجموعه مشغول به کار هستند و تلاش می شود تا پایان فاز نهایی این تعداد به ۳ هزار نفر برسد.

مهندس خاکی تامین لبنیات و پروتئین ارگانیک با قیمت مناسب برای همه اقشار جامعه را از دستاوردهای مهم این مجموعه دانست و افزود: مجموعه پروتئینی و گردشگری دکتر خاکی سلامت محور است و محصولات خود را با بهترین کیفیت و عادلانه ترین قیمت برای مردم عرضه می کند.

در این جلسه مدیران ذی ربط حوزه معاون اول رییس جمهور ضمن تقدیر و تشکر از این مجموعه قول حداکثر همکاری در امور مقتضی را داده و دستورات لازم را صادر نمودند.

Share