فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

سارق طلاجات در فومن به دام افتاد | کشف سکه، طلا و جواهر

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق ۲۰ میلیارد ریال طلاجات در شهرستان فومن خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل سارق ۷ عدد سکه تمام بهار آزادی، ۲ عدد ربع سکه بهار آزادی، ۱۱ حلقه انگشتر، ۲ رشته زنجیر، ۸ عدد النگو و ۲ سرویس کامل طلا سرقتی کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق ۲۰ میلیارد ریال طلاجات در شهرستان فومن خبر داد.
سردار «عزیزاله ملکی» در گفت‌وگو با پلیس با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آن‌ها با مجموعه انتظامی برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، اظهار داشت: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.
وی در ادامه از ارجاع یک فقره پرونده سرقت طلاجات از منزلی در شهرستان فومن به پلیس و رسیدگی موضوع خبر داد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی‌های علمی و تخصصی و جمع‌آوری آثار بجا مانده در صحنه جرم، هویت سارق این پرونده‌ها را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پس از برنامه‌ریزی لازم و هماهنگی قضائی این فرد در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد، افزود: در بازرسی از منزل سارق ۷ عدد سکه تمام بهار آزادی، ۲ عدد ربع سکه بهار آزادی، ۱۱ حلقه انگشتر، ۲ رشته زنجیر، ۸ عدد النگو و ۲ سرویس کامل طلا سرقتی کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی به معرفی سارق ۳۵ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اشاره کرد و بیان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی اموال کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
سردار ملکی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان مجموعه انتظامی به جد دنبال می‌شود.

Share