مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان:

بازسازی شبکه های فرسوده برق با سرعت بیشتری درحال انجام است

مهدیزاده گفت: از ابتدای سال بازسازی شبکه‌های فرسوده برق با سرعت بیشتری درحال انجام است و به همین جهت در سال ۱۴۰۱ قریب به ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده و معیوب برکنار و شبکه‌های جدید با کابل خودنگهدار جایگزین آن‌ها در مناطق شهری و روستایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان خلاصه عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۱ را ارائه داد.

وی خاطر نشان کرد: باوجود تنگناهای مالی و مشکلات موجود و با تلاش شبانه روزی همکاران جریان خدمات‌رسانی به مردم متوقف نشد و به همت کارکنان این شرکت در سال گذشته بالغ بر ۵۶۱ کیلومتر خطوط شبکه فشار متوسط (۲۰ کیلوولت) و شبکه فشار ضعیف برای مشترکین جدید و رفع ضعف برق تعدادی از مشترکین قبلی مناطق شهری و روستایی با توجه به رشد جمعیت و رشد مصرف برق احداث شد.

مهدیزاده گفت: از ابتدای سال بازسازی شبکه‌های فرسوده برق با سرعت بیشتری درحال انجام است و به همین جهت در سال ۱۴۰۱ قریب به ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده و معیوب برکنار و شبکه‌های جدید با کابل خودنگهدار جایگزین آن‌ها در مناطق شهری و روستایی شد و ۱۰۲۱۸ اصله پایه‌های فشار ضعیف و متوسط بتونی (تیرهای برق) در استان نصب شد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: در این مدت تعداد ۷۹۹ دستگاه ترانسفورماتوربا ظرفیت ۱۲۱۸۶۶ کیلوولت آمپر، نصب و افزایش قدرت داده شد.

وی اظهار داشت: در شش ماهه اول سالجاری ۳۹۴۱۸ مشترک جدید به مجموعه مشترکین شرکت افزوده شدند.

مهدیزاده بیان داشت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۲ روستا مورد برق‌رسانی قرار گرفتند و برای ۱۱۹ خانوار از عشایر کوچ رو نیز پنل‌های خورشیدی قابل حمل فراهم و ارائه شد.

وی اضافه کرد: در کنار رتبه‌ها و مقام‌های برتر کسب شده، بزرگترین دستاورد شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در سال گذشته، پشت سر گذاشتن موفق فصل پیک تابستان و زمستان بدون اعمال خاموشی برای مردم و مشترکین استان بود.

محمد تقی مهدیزاده گفت: باتوجه اینکه تنها منبع درآمد شرکت توزیع برق گیلان جهت انجام تعمیرات و احداث شبکه‌های جدید، دریافت بهای برق مصرفی از مشترکین می‌باشد از این رو از مشترکین گرامی انتظار می‌رود تا با پرداخت صحیح و به موقع بهای برق مصرفی یاری رسان مجموعه شرکت توزیع برق استان گیلان در تامین برق پایدار و مطمئن باشند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان در خاتمه تاکید کرد: اپلیکیشن برق من برای ارتباط مستقیم مشترکین و شرکت توزیع برق طراحی و منتشر شده است و این اپلیکیشن بصورت آنلاین و بدون نیاز به تماس، درخواست‌ها و مشکلات مردمی در حوزه برق را ثبت و پیگیری می‌کند و مشترکین می‌توانند با ثبت آدرس محل کار یا سکونت خود از دیگر خدمات آن بهره‌مند شوند.

گفتنی است این اپلیکیشن از طریق سایت شرکت توزیع برق گیلان به آدرس www. gilanpdc. ir قابل دانلود می‌باشد.

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بیش از یک میلیون و ۶۰۱ هزار مشترک در سراسر استان دارد.

Share