ناظمی : شکست پرسپولیس دور از انتظار نیست

به گزارش دیار میرزا افشین ناظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره بازی تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، اظهار کرد: پس از بازی مقابل تراکتورسازی در لیگ برتر اکنون تمام تمرکز خود را معطوف بازی مقابل پرسپولیس کرده‌ایم و با آنالیز بازی‌های اخیر این تیم با شناخت کافی […]

به گزارش دیار میرزا افشین ناظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره بازی تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، اظهار کرد: پس از بازی مقابل تراکتورسازی در لیگ برتر اکنون تمام تمرکز خود را معطوف بازی مقابل پرسپولیس کرده‌ایم و با آنالیز بازی‌های اخیر این تیم با شناخت کافی به مصاف آن‌ها می‌رویم.

وی پرسپولیس را حریف سرسختی دانست و گفت: پرسپولیس با تمام وجود برای کسب جام حذفی می‌جنگد از این رو شنبه آینده بازی سختی مقابل این تیم داریم اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با ارائه یک بازی منطقی و فکورانه به فینال جام حذفی برسیم.

سرمربی داماش گیلان با اشاره به آمادگی بازیکنان این تیم در مقابل پرسپولیس، اذعان کرد: بازی‌های جام حذفی با لیگ برتر تفاوت دارد و در تمرینات خود تلاش می‌کنیم تا با گوشزد کردن این موضوع به بازیکنان آن‌ها را از همه لحاظ آماده بازی کنیم.

وی با تصریح بر اینکه باید نگرش ما نسبت به این بازی کاملاٌ مخصوص جام حذفی باشد، افزود: باید هوشیار باشیم و در این بازی فرصتی برای غفلت و اشتباه نداریم و این از خصوصیات جام حذفی است.

ناظمی با بیان اینکه تیم‌های گیلانی همواره کارنامه درخشانی در جام حذفی داشته‌اند، تصریح کرد: سال ۸۷ به همراه پگاه با شکست دادن حریفان سرسخت خود به فینال جام حذفی راه یافتیم و اکنون پس از گذشت پنج سال بار دیگر با شکست دادن پرسپولیس به دنبال تکرار آن خاطره شیرین هستیم.

وی اضافه کرد: در بازی مقابل تراکتورسازی موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم و به راحتی روی اشتباهات خودمان گل خوردیم که امیدواریم با گوشزد کردن این موضوع در تمرینات در مقابل پرسپولیس شاهد تکرار اشتباهات نباشیم.

سرمربی داماش گیلان درباره حمایت هواداران این تیم، یادآور شد: هواداران داماش همواره حامی ما بوده‌اند و در مقابل تراکتورسازی با وجود تعطیلات عید نوروز تماشاگران زیادی به ورزشگاه آمدند و به خوبی در طول بازی به تشویق داماش پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در مقابل پرسپولیس نیز هواداران مانند همیشه حامی تیم محبوب خود باشند و ما بتوانیم با برتری در این بازی مزد حمایت‌های آن‌ها را بدهیم.

Share