علائم باز شدن چاکرای ریشه

در بدن انسان چهل چاکرای فرعی و اصلی وجود دارد که مراکز انرژی بدن هستند. چاکراهای بدن، انرژی های مثبت و منفی افراد را به خود جذب کرده در در روحیه فرد تاثیر مستقیمی دارند.

در بدن انسان چهل چاکرای فرعی و اصلی وجود دارد که مراکز انرژی بدن هستند. چاکراهای بدن، انرژی های مثبت و منفی افراد را به خود جذب کرده در در روحیه فرد تاثیر مستقیمی دارند. گرفتگی و مسدود شدن چاکراها، یکی از مشکلاتی است که در زندگی اغلب افراد به وجود می آید و حس بیماری و افسردگی را به فرد منتقل کند. چاکرای ریشه از مهم ترین چاکراهای بدن است و خاستگاه انرژی اولیه بدن محسوب می سود. چاکرای ریشه (چاکرای اول)، اعضایی مانند کلیه، مثانه، اندام های تحتانی و ستون فقرات را کنترل می کند. در ادامه مطلب شما را با علائم باز شدن چاکرای ریشه آشنا می کنیم.اگر که می خواهید که با روشی خیلی سریع و آسان چاکرای ریشه خود را متعادل کنید پیشنهاد  می کنیم این کار را از طریق ضمیر ناخودآگاه انجام دهید.برای این منظور روی لینک سابلیمینال چاکرای ریشه کلیک کنید.


چاکرای ریشه چیست؟
چاکرای ریشه (چاکرای اول، مولادها و یا آدرا)، تامین کننده انرژی بدن هستند. به این صورت که انرژی را از محیط اطراف دریافت کرده و پس از تصفیه توسط نادی ها، آن را به بدن منتقل می کنند. همه موجودات از جمله انسان، حیوان، پرنده و سایر جانداران، برای بقای زندگی به انرژی احتیاج دارند؛ در غیر این صورت زندگی کسل کننده و یکنواخت می شود. چاکرای ریشه در آخرین مهره ستون فقرات قرار داشته و تسلط زیادی بر اندام جنسی دارد. انرژی موجود در چاکرای ریشه، می تواند انرژی مورد نظر برای بچه دار شدن و زندگی پر از نشاط را فراهم کند.
اگر که مایل به پاکسازی چاکرای خورشیدی هستید روی لینک چاکرای خورشیدی کلیک کنید.

افرادی که نیازمند پاکسازی چاکرای ریشه هستند:

همان گونه که گفته شد، چاکرای ریشه مرکز انرژی در بدن است و عدم تعادل آن می تواند کل زندگی فرد را تحت تاثیر قرار دهد. این افراد باید هر چه سریع تر چاکرای اول خود را پاکسازی کنند:

  • افرادی که چاق بوده و اضافه وزن دارند. افرادی که مبتلا به فشار خون هستند.
  • کسانی که کمر درد مداوم و پیوسته دارند.
  • افرادی که دست و پای آن ها درد می کند.
  • کسانی که زود عصابی شده و از کوره در می روند.
  • کسانی که در بیش تر مواقع عصبانی و خشمگین هستند.
  • افرادی که نسبت به دیگران بدون اعتماد هستند.
  • افرادی که به طور مداوم احساس ترس و نگرانی دارند.
  • کسانی که از زندگی خود لذت نمی برند و مدام احساس نارضایتی دارند.

این گروه افراد باید هر چه سریع تر نسبت به پاکسازی و متعادل کردن چاکرای ریشه خود اقدام کنند. در غیر این صورت، این علائم در آن ها شدیدتر شده و زندگیشان را بیش تر از قبل تحت تاثیر قرار می دهد.

روش های پاکسازی و متعادل کردن چاکرای ریشه

  1. از جملات تاکیدی و ثبت استفاده کنید. توجه داشته باشید که هیچ کس به اندازه خود شما نمی تواند در پاکسازی چاکرای ریشه و تقویت آن، به شما کمک کند. از جملاتی مانند من از زندگی خود راضی هستم، من آدم شادی هستم و دیگر جملات این چنینی استفاده کنید.
  2. ارتباط خود را با افراد با روحیه و مثبت اندیش حفظ کرده و افرادی که سرتاسر انرژی منفی هستند را از خود دور کنید.
  3. تمام دلخوری ها و کینه هایی که در دل خود نگه داشته اید دور بریزید و جای آن را با محبت و مهربانی پر کنید.
  4. ورزش کردن یکی از مواردی است که تاثیر مثبتی در روحیه دارد. زمان مشخصی را به ورزش کردن اختصاص دهید.
  5. در طول روز، ۳۰ دقیقه به صورت آگاه پیاده روی کنید. یعنی از صدای پاهای خود، تنفس و صدای پایتان آگاه باشید.
  6. آزادانه عمل کردن می تواند در روحیه شما تاثیرگذار باشد.
  7. ترس ها، شک ها و نگرانی ها را از خود دور کنید و مدام این جملات را با خود تکرار کنید: من قدرتمندم، من باهوشم، من با استعدادم و … .
  8. حمام کردن تاثیر زیادی در متعادل کردن چاکرای ریشه دارد؛ بنابراین هفته ای دو الی سه بار به حمام بروید.
  9. در طول هفته از اشیایی که رنگ قرمز دارند مانند خوراکی، لباس و دیگر وسایل قرمز، استفاده کنید.
  • سنگ درمانی نیز می تواند به چاکرای ریشه کمک کند. از سنگ های هماتیت، ابسیدیان، یاقوت، سنگ خون، عقیق سیاه و … بسیار استفاده کنید.

نشانه های انسداد چاکرای ریشه

چاکرای ریشه یکی از مهم ترین چاکرای موجود در بدن است چرا که انسداد چاکرای اول سبب جلوگیری از رشد و پیشرفت انسان می شود. چاکرای ریشه را به ریشه درخت تشبیه کردند زیرا اگر ریشه درخت ضعیف باشد، در رشد درخت اختلال به وجود می آید.

از علائم انسداد چاکرای ریشه می توان به پرخاشگری، سلطه جویی، ضعف در تصمیم گیری، عدم اطمینان به دیگران، حس ناامنی، نگرانی، استرس، ناراحتی روده، بواسیر، یبوست، درد دست، پا و کمر، واریس، گرفتگی سیاهرگ ها، کم خونی، فشار خون، افسردگی، ریزش مو، روحیه تهاجمی، کینه پروری و آلرژی اشاره کرد.اگر که از علاوه بر چاکرای ریشه و خاجی از چاکرای خورشیدی هم رفع انسداد کرده اید و نوبت به چاکرای قلب رسیده سرچ کنید چاکرای قلب سابلیمیران تا آلبوم سابلیمینال مورد نظر را پیدا کنید. هرچند که تمام چاکراها را می توانید از طریق آلبوم های فوق العاده وبسایت سابلیمیران در زمینه چاکرا آن ها را به تعادل برسانید.

سابلیمینال باز شدن چاکرای ریشه

سابلیمینال می تواند به باز شدن و رفع انسداد چاکرای ریشه کمک بسیار زیادی کند. برخی از علائم باز شدن چاکرای ریشه به وسیله سابلیمینال به صورت زیر است:

  • سابلیمینال به متعادل سازی و باز شدن چاکرای اول کمک می کند.
  • خود واقعی تان را به همان شکلی که هستید، قبول کنید.
  • در امور مالی و اقتصادی رشد و پیشرفت داشته باشید.
  • حس ناامنی را از خود دور کرده و به آرامش و خونسردی روی آورید.
  • شک، تردید، کینه و دروغ را از خود برانید و جای آن ها اعتماد، مهر، محبت و صداقت را در خود پرورش دهید.
  • از بی قراری، استرس و اضطراب های بدون دلیل دوری کنید.
  • خود را باور داشته باشید و امور خود را با تعادل و اعتماد به نفس بالا انجام دهید.
  • قدرت و توانایی های خود را تقویت کنید.
  • به هیچ وجه خودتان را سرزنش نکنید.
  • فشار خون خود را در حد تعادل نگه دارید.
  • خوش رویی و خوش خلقی را در برخورد با دیگران فراموش نکنید این امر سبب جذب افراد به سمت شما می شود.

سخن پایانی

قبل از سخن پایانی لازم هست بگوییم که چنانچه لازم دارید وضعیت چاکراهایتان را بدانید می توانید از تست چاکرا استفاده کنید.
سابلیمینال، فایل های صوتی هستند که با کمک علم صداپردازی و تکنیک های خود هیپنوتیزم، حامل پیام هایی است که در الگوهای ذهنی و جسمی، تاثیر مستقیمی دارد. سابلیمیران، یکی از بهترین و موفق ترین مجموعه های تولید کننده سابلیمینال های متنوع و معتبر در ایران است. اگر قصد آشنایی بیش تر با علائم باز شدن چاکرای ریشه و یا سایر چاکراها از طریق سابلیمینال را دارید، می توانید به وبسایت سابلیمیران مراجعه کنید.

Share