قیمت خرید روغن موتور مینرال گتکس چند است؟

همانطور که بدن انسان به خوراک مناسبی احتیاج دارد خودرو هم به روغن مناسب احتیاج دارد هر چه عمر خودرو شما بالا تر می رود باید از روغن مناسب تر استفاده کرد.

برای این که هر خودرویی عمر بالایی را داشته باشد باید از بهترین روغن موتور ها استفاده کرد که برند گتکس از نوع خوبی می باشد که در بازار در انواع ۴، ۵ و ۶ لیتری موجود است اگر در این امر بی توجهی کنید ممکن است آسیب های جدی به خودرو شما وارد شود. همانطور که بدن انسان به خوراک مناسبی احتیاج دارد خودرو هم به روغن مناسب احتیاج دارد هر چه عمر خودرو شما بالا تر می رود باید از روغن مناسب تر استفاده کرد.

یکی از بارز ترین ویژگی های روغن موتور گتکس این می باشد که از اصطکاک بیش از اندازه خودرو شما جلوگیری می کند و باعث می شود تا موتور ماشین شما حالت روان تری را داشته باشد که از بارز ترین آن نوع ۴ لیتری می باشد که در همه مراکز موجود است.

دقت داشته باشید که همه روغن موتور ها این عملکرد مناسب را روی خودروی شما ندارند چرا امروزه این محصول در انواع و کارایی مختلف در بازار موجود می باشد که اگر اشتباه از یک روغن موتور نامناسب استفاده کنید باعث آسیب جدی خودرو شما می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه آراد برندینگ همرا باشید.

روغن موتور مینرال

متداولترین و رایج ترین روغن موتوری که در بین مردم مورد استفاده قرار می گیرد و محبوب شناخته می شود، روغن موتور مینرال است. از این روغن موتور خودرو معمولا برای آب بندی خودروهای صفر نیز استفاده می شود و مناسب ترین نوع است.

معمولا روغن موتورها را بر اساس فصلها نیز دسته بندی می کنند که هر کدام در یک فصل خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

روغن سینگل گرید: این روغن فقط مخصوص یک فصل از سال می باشد و کاربرد دارد و در مشخصات آن یک عدد به کار برده شده است و متوجه این خواهید شد که برای چه فصلی و در چه زمانی مناسب است.

از اولین نوع روغن موتورهای تولید شده، روغن موتور مینرال هستند که با وجود فرایند ساده، در مقایسه با دیگر روغن موتورها مانند روغن موتورهای سنتتیک و نیمه سنتتیک از قیمت مناسب و پایین تری بر خوردار می باشد.

همانطور که می دانید، از این روغن موتور برای روانکاری قطعات خودرو استفاده می شود و معمولا زمان تعویض این روغنها کوتاه تر می باشد و آن هم به دلیل مواد افزودنی کمتر و همچنین عدم اصلاح ساختار شیمیایی در آنها می باشد.

خرید روغن موتور گتکس

لازم است بدانید هر خودرو میزان قابل توجهی از روغن موتور های گتکس را می تواند مصرف کند اگر خودرو شما مصرف متوسطی را دارد بهتر است از نوع ۶ لیتری آن استفاده کنید و اگر کمتر میزان کمتری را تهیه کنید.

موتور ماشین را می توان به یک قلب تپنده تشبیه کرد همانطور که اگر رگ های قلبی انسان بسته شود منجر به خیلی از مشکلات در انسان می شود و به همین منظور اگر موتور ماشین دچار گرفتگی و رسوبات شود باعث می شود تا خودرو شما دچار آسیب های جدی شود.

استفاده از این محصول به عنوان یک عایق در برابر نفوذ آب استفاده می شود. خرید روغن موتور گتکس از مراکز معتبر باعث می شود تا خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم به نسبت مدل و حجم مصرفی خودرو خودتان از روغن موتور های ۷، ۸ و ۹ لیتری گتکس استفاده کنید. هر چه مدل ماشین شما جدید تر باشد میزان مصرف آن هم کمتر است اما هر چه خودرو شما فرسوده تر باشد میزان مصرف این محصول هم بالاتر می رود. با رعایت نکردن موضوعاتی همچون: استارت های مکرر در فصل زمستان، با سرعت بالا رانندگی کردن و کلاج گیری در مسیر های سر بالا باعث می شود تا شما این محصول را برای خودر تان زود به زود تعویض کنید.

برای تعویض بهتر است از دستکش های مناسب جهت این کار استفاده کنید، محل مورد نظر را از هر گونه آلودگی تمیز کنید، از قیف مناسب برای ریختن روغن استفاده کنید تا از ریختن آن در اطراف موتور جلوگیری شود. دقت داشته باشید هنگام تعویض ماشین را خاموش کنید و اجازه دهید تا موتور به حد کافی خنک شود.

در آخر خرید و انتخاب مناسب به عهده شما مشتریان می باشد که چه روغن موتور مناسبی را برای خودرو خود انتخاب می کنید.

Share