همزمان با هفته دولت؛

جاده آسفالت شهرک صنعتی آستارا به بهره برداری رسید

از جاده آسفالت شهرک صنعتی آستارا با حضور فرماندار شهرستان آستارا و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در حاشیه افتتاح و بهره برداری از جاده آسفالت شهرک صنعتی آستارا گفت: این پروژه به مساحت ۸ هزار مترمربع با هزینه کرد ۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

مهدی محبوبی با تأکید بر توجه به تقویت توان تولید داخلی و لزوم حمایت از طرح‌های صنعتی و سرمایه گذاران و تولیدکنندگان گفت: در راستای رفع موانع تولید و با بهره مندی از تمامی ظرفیت‌ها در تلاش هستیم تا زیرساخت‌هایی مناسب در خور شأن تولیدکنندگان در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: جاده آسفالت شهرک صنعتی آستارا با اعتبار ۳ میلیارد تومان و در مساحت ۸ هزار مترمربع آماده بهره برداری و تقدیم به صنعتگران پرتلاش شهرستان آستارا شده است.

گفتنی است شهرک صنعتی آستارا در سال ۱۳۸۷به مساحت ۲۰هکتار در روستای کوهپایه‌ای هودول بخش مرکزی این شهرستان ایجاد شده است و صنایعی از شیرآلات برنجی، پلی اتیلن، سایبان، تزئینات چوبی و دکوراسیون، پوشاک و دستگاه‌های برش فلزات در آن مشغول به کار هستند.

Share