فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد:

دستگیری و احضار ۴۴ نفر اراذل و اوباش در آستانه‌اشرفیه | متهمان در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از اجرای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و دستگیری ۱۰ نفر اراذل و اوباش و احضار ۲۳ تن از این افراد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از اجرای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و دستگیری ۱۰ نفر اراذل و اوباش و احضار ۲۳ تن از این افراد خبر داد.

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز مجموعه انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی به مدت ۳ روز در سطح شهرستان آستانه‌اشرفیه به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از دستگیری ۱۰ نفر اراذل و اوباش و احضار ۲۳ تن از این افراد با اقدامات پلیسی صورت گرفته خبر داد و بیان داشت: از این افراد ۵ قبضه سلاح سرد و یک اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ نجفی‌پور در پایان با بیان اینکه اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد اذعان داشت: به منظور مقابله با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح‌های مختلف انتظامی اجرا می‌شود.

Share