به شهر رشت خوش آمدید

المان ورودی شهر رشت طراحی شد+ تصاویر

در جلسه مشترک کمیسیون های بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری،حمل و نقل و ترافیک، بودجه و برنامه ریزی، توسعه پایدار و فرهنگی و اجتماعی تصمیم مناسبی در خصوص اجرای طرح ورودی شهر رشت (مسیر جاده تهران) گرفته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  سیدحسین رضویان در صفحه اینستاگرام خود تصاویری از طرح ورودی شهر رشت را منتشر کرد.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت در خصوص طرح پیشنهادی ورودی شهر رشت اظهار کرد: طرح پیشنهادی برگرفته از سبک معماری ساختمانهای میدان مرکزی شهر است و اگرچه برای نمونه عمارت تاریخی شهرداری رشت نسبت به جامعه خود در زمان احداث بنایی مدرن بود اما به مرور و طی سالها این ساختمان نقش هویتی پیدا کرد و امروز شهر رشت را با چنین نمادی در سراسر ایران می‌شناسند.

وی اظهار داشت: عمارت تاریخی شهرداری رشت و میدان مرکزی رشت در دهه های اخیر مرکز رویدادهای مذهبی و ملی بوده است و اعزام رزمندگان به جبهه های هشت سال دفاع مقدس و تشییع شهیدان سرافراز در این مکان صورت گرفته است.

سید حسین رضویان افزود: طرح پیشنهادی برای ورودی شهر رشت در وحدت و یکپارچگی با معماری ساختمانهای میدان اصلی شهر با نظارت سازمان سیما و منظر طراحی شده و امیدوارم با جدیت در اجرای پروژه و پس از ساخت، شهر رشت از ورودی زیبا و در خور شان برخوردار باشد.

Share