با حضور جمعی از مسئولین؛

سرهنگ محمدرضا اصلاحی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گیلان شد

با حضور جمعی از مسئولین جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گیلان برگزار شد و سرهنگ محمدرضا اصلاحی جایگزین سرهنگ خرم در سازمان بسیج ورزشکاران استان گیلان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گیلان ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ حجت خرم، در حکمی از سوی سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، سرهنگ محمدرضا اصلاحی جایگزین وی در سازمان بسیج ورزشکاران استان گیلان شد.

در این جلسه که با حضور جمعی از مسئولین از جمله سرهنگ حسن حبیبی جانشین فرماندهی سپاه گیلان و جهانبخش آرمان در آمفی تئاتر مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد، سرپرست ورزش و جوانان گیلان ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ حجت خرم افزود: اعضای بسیج، فرزندان این مرز و بوم هستند و باید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای ترویج رشته‌های مختلف ورزشی بهره ببریم.

سرهنگ حبیبی جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان گفت: اداره کل ورزش و جوانان گیلان و سپاه مأموریت مشترکی در جهت هدایت درست جوانان دارند، که انشالله با یاری هم می‌توانند با تهدیدات دشمن که در تلاش است با جنگ نرم و از طریق تغییر فرهنگ ایرانی اسلامی ضربه خود را وارد کند، مقابله کنند.

Share