اولین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ،اولین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، با حضور رؤسای واحد ها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ، امام جمعه و مدیران و مسوولین ادارات و ارگانهای دولتی شهر لاهیجان، مدیران و استادان ، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ،اولین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، با حضور رؤسای واحد ها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ، امام جمعه و مدیران و مسوولین ادارات و ارگانهای دولتی شهر لاهیجان، مدیران و استادان ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و جمعی از خانواده معزز شهدای این شهر ، در محل مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد .

azad-shahidحجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری، مسوول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران شهر رامسر،در مراسم اولین یادواره شهدای گمنام ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان امام زین العابدین (ع) ، اظهار کرد: خداوند متعال ،دو قطره را از محبوب ترین قطرات می داند ، اول قطره خونی که در راه خدا ریخته شود و دوم قطره اشکی است که در دل شب برای خدا ریخته می شود.

حجت الاسلام تسخیری، ادامه داد: در محفل دو شهید گمنام قرار گرفته ایم که برای ما عزت و منزلت آورده اند . هدایایی را شهدا برای ما به ارمغان آورده اند و آن نثار جانشان در راه خدا بوده است که با اخلاصی تمام به پای انقلاب و دفاع از آرمانهای انقلاب ریخته شد.

در حاشیه این مراسم دکتر علیرضا امیرتیموری، رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد لاهیجان ، گفت: شهیدان ستارگانی هستند که راه را به ما نشان می‌دهند و نشانه‌هایی هستند که ما راه را گم نکنیم. شهدا همچون نگینی در شهر لاهیجان می درخشند . وجود این شهدا در فضای دانشگاهی، موجب آرامش قلبها شده ، همچنین علم آموزی در جوار مزار این شهدای گرانقدر دارای ارزشی بسیار بالا است زیرا شهدا برای جامعه الگو هستند.

حجت الاسلام نعمت رهنورد ، رئیس دفتر فرهنگ اسلامی این واحد دانشگاهی نیز ادامه د اد : یکسال قبل ، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان افتخار آن را داشت که میزبان دو شهید گمنام در این واحد دانشگاهی بوده و امروز در اولین سالروز به خاک سپاری این دو لاله خونین کفن و سرخ بال مهاجر ، شاهد قدر شناسی ملت فهیم و قدردان این مرز و بوم هستیم .باید اعتراف کرد که حضور این شهدا در جمع ما بسان نزول باران رحمت الهی بر کویر خشکیده و تشنه جانهای ماست.

لازم به ذکر است مراسم اولین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان که شامل سخنرانی ، پخش کلیپ و مداحی بود ، به همت دفتر فرهنگ اسلامی و بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی برگزار شد. azad-shahid (1) azad-shahid (2) azad-shahid (3) azad-shahid (4)

 

Share