یک رسانه صهیونیستی خبر داد:

درخواست پناهندگی جمعی از شهروندان یهودی به ایران | نگاهی به یهودیان فرقه «قلب مطهر»

آنها که ابتدا در سرزمین‌های اشغالی ساکن بودند اما به دلیل بدرفتاری‌های رژیم صهیونیستی مجبور به کوچ از این مناطق شدند و امروز از اردن تا کانادا و سرزمین‌های اشغالی با اجتماعات این یهودیان به شدت مقابله می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از رجانیوز، در خبری که ایندیپندنت فارسی به نقل از یک خبرگزاری صهیوینستی منتشر کرده امده است که این رژیم و ایالات متحده در حال تلاش هستند تا از انتقال اعضای یک فرقه یهودی به ایران جلوگیری کنند. این خبرگزاری گفته است که اعضای گروه لو طاهور که ضدصهیونیست هستند، در سال ۲۰۱۸ از ایران تقاضای پناهندگی سیاسی کردند و اکنون تلاش دارند تا خود را به ایران برسانند.

سایت خبری ینت (Ynet) در این گزارش ادعا کرده که صدها نفر از اعضای این گروه که در حال حاضر در گواتمالا مستقر هستند، قصد مهاجرت به ایران را دارند و ظاهراً در تلاش هستند تا از طریق اقلیم کردستان وارد مرز ایران شوند.

تایمز اسرائیل در این باره نوشته است نیروهای امنیتی گواتمالا پس از درخواست مقامات آمریکایی، تعدادی از اعضای فرقه را که دارای تابعیت آمریکایی هستند و ظاهراً در روزهای اخیر در حال عزیمت به ایران بودند را بازداشت کرده‌اند.

فرقه لوتاهور چه کسانی هستند؟

لِو طاهور (Lev Tahor) – به معنای قلب پاک؛ یکی از فرقه‌های یهودیان ارتدوکس (یهودیان حریدی یا حاردی) هستند که بیش از سایر فرقه‌های یهودیان به آموزه‌ها و سنت‌های دین یهود و تورات وفادار مانده‌اند و به همین دلیل مورد آزار و اذیت صهیونیست‌ها و لابی‌هایشان قرار گرفته‌اند.

فرقه لو تاهور در اورشلیم توسط خاخام شلومو هلبرانس در دهه ۱۹۸۰ تأسیس شد.

«قلب پاک» بر اساس حکمت خاخام‌های خود بر این باور است که تنها پروردگار می‌تواند حافظ یهودیان باشد نه وجود کشوری به نام اسرائیل. دختران و زنان جامعه «قلب پاک» از پوششی سیاه که شبیه چادر است، استفاده می‌کنند و تنها صورت‌شان دیده می‌شود.

گفته می‌شود آنها استفاده از اینترنت و رادیو و تلویزیون را «ضد ارزش» می‌دانند؛ وظیفه زن را در آموزش فرزندان و نقش مرد را در آموزش علوم دینی می‌دانند.

اعضای این فرقه در اسرائیل به اتهام بدرفتاری با کودکان و تنبیه بدنی آن‌ها تحت تعقیب و بازداشت‌های مکرر از سوی پلیس این رژیم قرار گرفتند. فشارهای وارده به اعضای این فرقه باعث شد سال ۲۰۰۵ تعداد زیادی از آن‌ها به کانادا مهاجرت کنند. گروه‌های دیگری از این یهودیان در آمریکا و اردن نیز حضور دارند و با مشکلات مشابهی مواجه هستند. مقامات کانادایی نیز آنها را به سوءاستفاده و ازدواج با کودکان متهم کردند؛ پس از این ماجرا آنها به گواتمالا گریختند.

دو عضو این گروه در حال نصب کردن پوستر «کمیته نجات بین‌المللی برای خانواده‌های یهودی عضو لِو طاهور» روی شیشه اتوبوسی در گواتمالا

آنها که ابتدا در سرزمین‌های اشغالی ساکن بودند اما به دلیل بدرفتاری‌های رژیم صهیونیستی مجبور به کوچ از این مناطق شدند و امروز از اردن تا کانادا و سرزمین‌های اشغالی با اجتماعات این یهودیان به شدت مقابله می‌شود و نهادهای اجتماعی تلاش می‌کنند با انتقال کودکان این گروه به مراکز نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست، از انتقال اعتقادات این گروه به نسل جدید آن‌ها جلوگیری کنند.

خانه ای موقتی در محوطه ای دورافتاده در گواتمالا که ظاهراً اعضای لو تاهور در آن زندگی می کنند

رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی تلاش دارند با عناوینی همچون «کودک آزاری»، «طالبان یهودی» و بهانه‌های این چنینی این گروه ضد صهیونیستی را مورد حمله قرار دهند.

این گروه فقط یکی از گروه‌های یهودی ضدصهیونیست است که به دلیل مخالفت با رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف مورد آزار و اذیت و فشار قرار گرفته است. بنیان‌گذار گروه قلب پاک معتقد است که رژیم صهیونیستی تا نابودی گروه‌های ضدصهیونیستی دست از اقدامات توطئه آمیز خود برنمی‌دارد.

Share