با اعلام سررپست فرمانداری؛

انتخاب هیئت رییسه شورای شهرستان آستارا | یاشین کمالی رئیس شد

اعضای هیات رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی شهرستان آستارا برای اولین سال فعالیت، با برگزاری انتخابات مشخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست فرمانداری آستارا پس از پایان انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان گفت: در این انتخابات یاشین کمالی سجاد به عنوان رئیس، میثم الوان پور نائب رئیس، محمد رستگاری مقدم سخنگو، صائب مصادق پور منشی و داریوش کرم زاده عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان در استان انتخاب شدند.

سید سعید میر قربانی افزود: به همت شوراها در جلب مشارکت های اجتماعی و همراهی در توسعه شهرستان نیاز است و با توجه به تفویض اختیارات لازم به شوراها، مصوبات آنها باید در فرمانداری تایید و سپس اجرا شود.

وی افزود: شوراهای اسلامی، بازوان دستگاه های اجرایی در مسیر خدمات رسانی به مردم هستند و باید با کارکرد درست و بر اساس قانون، به مطالبات موکلان خود پاسخ دهند.

وی بیان کرد: تامین منافع شهرستان با بهره مندی از ظرفیت شوراهای اسلامی امکان پذیر است و شوراهای شهر و روستا باید ارتباط مردم و دستگاه های اجرایی را تقویت کرده و از مشکلات مردم در نهادهای اجرایی و اجتماعی بکاهند.

میر قربانی ادامه داد: آستارا از قابلیت های بسیاری در حوزه های مختلف برخوردار است و باید با بهره مندی از ظرفیت و پشتوانه شوراها به توسعه لازم دست یافت.

Share