در ایام نوروز مدارس شهرستان فومن به سه دسته الف ، ب و ج درجه بندی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر آموزش و پرورش شهرستان فومن گفت: امسال با ۹۰ کلاس در ۱۵ مدرسه به همراه یک اردوگاه که قادر به اسکان ۲۵۰ نفر بود آماده پذیرایی از میهمانان فرهنگی در شهرستان فومن بوده ایم. قربان قربانی در گفتگو با خبرنگار دیار میرزا با اشاره به اینکه مدارس این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر آموزش و پرورش شهرستان فومن گفت: امسال با ۹۰ کلاس در ۱۵ مدرسه به همراه یک اردوگاه که قادر به اسکان ۲۵۰ نفر بود آماده پذیرایی از میهمانان فرهنگی در شهرستان فومن بوده ایم.

قربان قربانی در گفتگو با خبرنگار دیار میرزا با اشاره به اینکه مدارس این شهرستان در ایام نوروز به ۳ دسته الف ، ب و ج درجه بندی شد اظهار کرد: خداوند را شاکریم که تا کنون آمار قابل قبولی از سوی میهمانان نوروزی داشته ایم.

1وی یادآور شد: سعی ما بر این است مدارسی را انتخاب کنیم که به شهر و آبادی نزدیک باشد تا عزیزان گردشگر دچار مشکل نشوند .

قربانی تصریح کرد: در ماسوله یک خانه معلم داریم که قادر به اسکان ۳۵ تا ۴۰ نفر می باشد ، همچنین در منطقه پیش حصار هم که در مسیر قلعه رودخان قرار دارد حدود ۲۵۰ نفر را می توانیم پذیرا باشیم.

وی با اشاره به اینکه امسال نسبت به سال گذشته مسافران و گردشگران زیادی به شهرستان فومن سفر کرده اند اظهار داشت: چون تجربه سالهای گذشته را داشته ایم آموزش و پرورش شهرستان فومن از بهمن ماه شروع به آماده سازی مدارس برای اسکان میهمانان را فراهم کرد که تا کنون آمارها نشانگر این است که ۷ هزار نفر فرهنگی به شهر و دیار عالم پرور فومن سفر کرده اند .

قربان قربانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فومن در پایان با اشاره به نام گذاری سال ۹۳ به عنوان سال “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” از سوی مقام معظم رهبری ، تاکید رهبری بر موضوع اقتصاد و فرهنگ به عنوان دو مولفه قدرت ملی را با اهمیت توصیف کردو گفت :امیدوارم سال جدید همراه با خیر و برکت برای مردم عزیزمان باشد.

Share