فرماندار شهرستان فومن

مشارکت مردم و مسئولان عامل تحقق پیام رهبری است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان فومن گفت: مشارکت ملت متعهد و مسئولان دلسوز عامل اصلی تحقق پیام مقام معظم رهبری است و بدون مشارکت و برنامه‌ریزی این مهم تحقق نخواهد یافت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان فومن گفت: مشارکت ملت متعهد و مسئولان دلسوز عامل اصلی تحقق پیام مقام معظم رهبری است و بدون مشارکت و برنامه‌ریزی این مهم تحقق نخواهد یافت.

قربانزاده اسماعیل قربانزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار دیارمیرزا با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، اظهار کرد: مهم‌ترین عامل موفقیت انقلاب اسلامی توجه به موضوع فرهنگ در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی براساس مبانی فرهنگی توانست در دنیا آثاری را به جای بگذارد و جمهوری اسلامی با اتکا به نیروهای درونی و ظرفیت‌های داخلی‌اش که از مهم‌ترین آن‌ها مشارکت مردم است توانست در دنیا مطرح شود.

فرماندار شهرستان فومن خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از مسئولان خواستند که به فرهنگ و اقتصاد توجه داشته باشند چون اگر مساله فرهنگ با انحرافاتی روبرو شود بستری برای بروز انحراف در تمامی عرصه‌های را فراهم می‌کند.

این مسئول یادآور شد: کم‌کاری در مسئله فرهنگ به معنای ضعف در همه ظرفیت‌هاست و اگر در مسئله فرهنگ عقب‌نشینی انجام گیرد آسیب‌های جبران‌ناپذیری بر بدنه نظام وارد می‌شود.

قربانزاده اضافه کرد: بر دستگاه‌های فرهنگی فرض است که تمام توان خود را برای هرچه بیشتر شکوفا کردن فرهنگ به کار گیرند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

این مقام مسول در شهرستان فومن آمادگی فرمانداری شهرستان فومن برای تحقق شعار سال را اعلام کرد و ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در این اداره را از اولویت‌های کاری برشمرد مشارکت ملت متعهد و مسئولان دلسوز را عامل اصلی تحقق شعار امسال دانست.

وی گفت: امیدواریم سال ۹۳ سال تحقق شعار پیشرفت فرهنگ و اقتصاد با تکیه بر وحدت و همدلی و مشارکت ملت با فرهنگ و انقلابی ایران اسلامی در کنار عزم جدی و راسخ مسئولان دلسوز و زحمتکش و منتخب ملت همیشه در صحنه باشد.

اسماعیل قربانزاده اظهار کرد: آغاز حماسه سیاسی با ابلاغ کلیات اقتصاد مقاومتی رقم خورده است و اقتصاد مقاومتی، قدرت بخشی به ایران است و همان گونه که مقام معظم رهبری روز نخست نوروز ۹۳ در مشهد فرمودند، اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر تهدیدات دشمن قدرتمندتر از گذشته می‌کند و ملت باید اقتدار داشته باشد.

فرماندار فومن با اشاره به روز ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی با گرامی داشت این روز تصریح کرد: مردم در این روز با رأی قاطع خود به این نظام مشروع الهی و آسمانی را باعث به وجود آمدن یک نظام اسلامی بی‌نظیر در جهان شدند که اکنون الگوی بسیاری از انقلاب‌های صورت گرفته در دنیا می‌باشد.

وی در پایان گفت: مردم در روز طبیعت در بهره‌برداری از طبیعت به سبک و روش سالم اسلامی تلاش کنند و از آلودگی محیط زیست و طبیعت بپرهیزند.

 

Share