فرزاد دلارام: ورزش تنها رشته فوتبال نیست

تجلیل شهردار کلاچای از افتخار آفرینان گیلانی والیبال ساحلی آسیا

شهردار کلاچای از افتخار آفرینان والیبال ساحلی آسیا “مازیار هوشمند” سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال و “سینا شوکتی” بازیکن والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال کشور تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی مراسمی از “مازیار هوشمند “سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال کشور و “سینا شوکتی” بازیکن والیبال ساحلی زیر ۲۱سال کشور قهرمانی آسیا روز پنجشنبه در محل سالن اجتماعات شهید اکبر ابراهیم زاده شهرداری کلاچای تجلیل شد.

شهردار کلاچای در این مراسم افتخار آفرینی ورزشکاران این خطه در مسابقات آسیایی را مایه شعف و شادمانی برای منطقه، استان و کشور برشمرد و گفت: شما با قهرمانی در مسابقات والیبال ساحلی در کشور تایلند پرچم پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آوردید و ملت و نظام با تمام وجود به شما افتخار می کنند.

فرزاد دلارام افزود: این آیین تجلیل کمترین کاری است که می توانیم در حق شما ادا کنیم، اما شایسته بهترین قدردانی ها هستید.

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم ورزش تنها رشته فوتبال نیست و باید از تمامی رشته های ورزشی به جد حمایت شود اظهار کرد: باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری کلاچای تنها مختص به رشته ورزشی فوتبال نیست و در صورت ادامه حضور در شهرداری تعداد اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری کلاچای از ۵ نفر کنونی به ۱۱ نفر ارتقا خواهیم داد.

دلارام اضافه کرد: این رویکرد حکایت از آن دارد که تلاش می کنیم به تمامی هیات های ورزشی به صورت بالسویه و عادلانه نگاه کنیم.

شهردار کلاچای همچنین از تصویب ۳۵۰میلیون تومان اعتبار در بودجه سال جاری برای حمایت از رشته های ورزشی در قالب باشگاه فرهنگی و ورزشی خبر داد و گفت: این رقم قابلیت افزایش به بیش از این مبلغ را دارد.

وی ادامه داد: همین که بتوانیم با هزینه های کم از ورزشکاران منطقه کلاچای در سطح ملی و بین المللی که برای کشورمان افتخار آفرینی کرده و حمایت کنیم فضا و اراده لازم وجود دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودسر هم در این مراسم برگزاری آیین تجلیل از ورزشکاران این خطه در مسابقات آسیایی را عملی ارزشمند و ماندگار دانست و گفت: به جد از اهتمام شهردار محترم کلاچای که بستر لازم برای تجلیل از ورزشکاران را به عمل آوردند قویا تشکر می کنم.

اسداله عبداله تابار” تصریح کرد؛ اینکه بلافاصله بعد از ورود ورزشکاران عزیز ما در مسابقات والیبال ساحلی، شهردار و اعضای شورا مراسمی در خور شان این ورزشکاران برگزار کردند مایه مباهات و خوشحالی است.

وی پرداختن به ورزش قهرمانی و همگانی را عاملی مهم برای توسعه بیشتر ورزش ذکر و بیان کرد: ورزشکاران ما باید به صورت توامان ورزش قهرمانی و همگانی را مورد توجه قرار دهند.

عبدالله تابار قاسم آبادی ” با یادآوری این مطلب که مازیار هوشمند و سینا شوکتی از افتخارات این منطقه هستند ابراز امیدواری کرد همواره شاهد درخشش بیشتر ورزشکاران این منطقه در سطح ملی و بین المللی باشیم.

جعفر عابدینی “عضو شورای اسلامی شهر کلاچای هم در این مراسم برگزاری این مراسم را جلوه و صحنه با شکوهی از افتخار آفرینی ورزشکاران این خطه عنوان کرد و گفت: شما با درخشش در مسابقات والیبال ساحلی در کشور تایلند قلب همه ما را شاد کردید.

مهدی محمدحسینی “دیگر عضو شورای اسلامی شهر کلاچای هم افزود: امیدوارم این مسیر رشد و ترقی ورزشکاران این خطه روز بروز افزایش یابد.

مازیار هوشمند “سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹سال کشورمان هم در این مراسم با تمجید از زحمات شهردار کلاچای در برپایی این مراسم تصریح کرد: آن چیزی که به یک شهر و منطقه اعتبار و آبرو می بخشد نخست فرهنگ آن شهر و دیگری ورزش و قهرمانان آن منطقه است و معتقدم استعدادها و قابلیت های فراوانی در منطقه وجود دارد که می توانیم آنها را از حالت بالقوه به فعلیت در آوریم.

سینا شوکتی”بازیکن تیم زیر ۱۹سال کشورمان در مسابقات والیبال ساحلی هم بیان کرد: از اینکه توانستم برای مردم شهر خودم افتخار بیافرینم به خود می بالم.

بر پایه این گزارش، در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا از مازیار هوشمند و سینا شوکتی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا زیر ۱۹سال ۱۲تا ۱۵تیر ماه و زیر ۲۱سال ۲۱تا ۲۴تیر ماه در کشور تایلند برگزار شد.

Share