شهردار رشت در نشست با فرمانده انتظامی گیلان؛

برخورد با سد معبر در خیابان‌های مطهری و سردار جنگل رشت مطالبه مردم است

شهردار رشت ضمن تشکر از کمک‌های عملیاتی نیروی انتظامی به شهرداری رشت برای مقابله با خلاف‌سازان گفت: تعامل شهرداری و نیروی انتظامی موجب توسعه و بالندگی شهر رشت می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید محمد احمدی شهردار رشت در دیدار با فرمانده انتظامی استان گیلان اظهار داشت: تعامل شهرداری و نیروی انتظامی موجب توسعه و بالندگی شهر رشت می‌شود.

شهردار رشت با بیان اینکه دامنه فعالیت‌های نیروی انتظامی گسترده است عنوان کرد: اعتقاد ما این است که مدیریت شهری و نیروی انتظامی می‌توانند برای رفع مشکلات شهر قدم‌های خوبی بردارند.

احمدی تصریح کرد: کلانتری‌ها و پلیس راهور با شهرداری رشت همکاری خیلی خوبی دارند که جای تقدیر دارد و از نیروی انتظامی می‌خواهیم که همچنان در بحث مدیریت شهری به ما کمک کنند.

وی خدمت‌رسانی به مردم را با وجود تمام مشکلات مالی و اعتباری رسالت شهرداری رشت دانست و گفت: به فرموده امام راحل مردم ولی‌نعمت ما هستند بنابراین ما در مجموعه شهرداری رشت تلاش می‌کنیم که در همین راستا حرکت کنیم.

شهردار رشت ابراز داشت: از کمک‌های قضایی و عملیاتی نیروی انتظامی به شهرداری رشت برای مقابله با خلاف‌سازان تشکر می‌کنیم و امیدواریم با استمرار این پشتیبانی‌ها بتوانیم جلوی متخلفان را بگیریم.

احمدی با بیان اینکه برخورد با سد معبر در خیابان‌هایی مانند مطهری و سردار جنگل رشت تبدیل به مطالبه شده است افزود: مشکلاتی مانند وضعیت بد اقتصادی و یا بیماری کرونا روی کسب و کارها اثر منفی گذاشته و شهرداری هم به این امر کاملا واقف است اما گاهی سد معبرها به جایی می‌رسد که دیگر پیاده‌‌رویی برای تردد مردم وجود ندارد.

Share