معرفی دستگاه تصفیه آب خانگی اولترا فیلتراسیون

شما می توانید با خرید دستگاه تصفیه آب ارزان قیمت UF صرفه جویی در هزینه های خود کنید و در عین حال از آبی سالم و تصفیه شده بهره مند شوید.

دستگاه های تصفیه آب خانگی به طور کلی به دو روش اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون آب را تصفیه می کنند. شاید بسیاری از شما تفاوت میان این دو روش را ندانید. اغلب دستگاه های تصفیه آب دارای سیستم اسمز معکوس هستند اما روش دیگری نیز وجود دارد که تفاوت زیادی با دستگاه های دیگر دارد. در این مقاله توضیح می دهیم که فرا پالایش یا اولترا فیلتراسیون چیست و چه تفاوت هایی با دستگاه های اسمز معکوس دارد و در ادامه به فواید و مزایای استفاده از این دستگاه می پردازیم.

فراپالایش یا اولترافیلتراسیون چیست؟

اولترا فیلتراسیون (فراپالایش) به فرایندی می گویند که مواد جامد را از مایعات جدا می کند. دستگاه اولترا فیلتراسیون نیز همین کار را توسط فیلتر های خود انجام می دهد. این دستگاه ها برای تصفیه آب نیازی به الکتریسته و جریان برق ندارند و تنها با استفاده از چندین فیلتر می توانند آلودگی های آب را از بین ببرند. منافذ فیلتر های uf تمام ویروس ها و باکتری ها و رسوبات آب را به دام می اندازد. اولترا فیلتراسیون یک دستگاه تصفیه آب بدون مخزن می باشد یعنی شما با هر بار باز کردن شیر دستگاه، آب تصفیه شده در اختیارتان قرار می گیرد و مخزنی برای نگهداری آب درون دستگاه وجود ندارد. این یکی از تفاوت های این روش با اسمز معکوس می باشد که در ادامه تفاوت های بعدی آن ها را نیز خواهیم گفت.

معرفی دستگاه تصفیه آب خانگی اولترا فیلتراسیون

تفاوت آب تصفیه کن RO و UF

یکی از اصلی ترین تفاوت  آب تصفیه کن ro و uf این است که دستگاه اولترا فیلتراسیون یک تصفیه آب بدون نیاز به برق می باشد. در صورتی که دستگاه های اسمز معکوس نیاز به جریان برق دارند. این نیاز به برق به این علت می باشد که فیلتر ممبران برای عبور آب با فشار زیاد از خود نیازمند یک پمپ است تا عمل اسمز معکوس بتواند انجام شود. یعنی در واقع بدون پمپ تصفیه آب به روش اسمز معکوس ممکن نیست. به همین دلیل تنها با فشار عادی آب نمی توان این کار را انجام داد ونیاز به جریان برق برای افزایش فشار آب توسط پمپ دارد. از دیگر تفاوت های آن ها قطر منافذ فیلتر هایشان می باشد. فیلتر های uf منافذ بزرگ تری نسبت به فیلتر ممبران دستگاه اسمز معکوس دارد به همین دلیل در از بین بردن برخی از آلاینده های آب مثل یون های مضر کارایی ندارد و فقط دستگاه اسمز معکوس است که تا ریز ترین آلاینده ها و املاح مضر آب را می تواند از بین ببرد. از دیگر تفاوت این دو روش، وجود منبع برای ذخیره سازی آب است. در دستگاه های ro بعد از فیلتر ممبران آب وارد یک مخزن می شود تا آماده ی تصفیه نهایی توسط فیلتر پست کربن شود. این منبع برای زمان های قطعی برق مناسب است چرا که آب را ذخیره می کند تا بتوان در نبود آب یا برق از آن استفاده کرد. اما دستگاه های اولترا فیلتراسین منبعی ندارند و در لحظه ی نیاز آب را تصفیه و در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

فواید دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون

دستگاه تصفیه آب اولترا فیلتراسیون به دلیل عدم نیاز به برق، در هنگام قطعی آن دچار مشکل نمی شوند و فیلتر های آن با فشار معمولی آب می توانند کار کنند.
آب تصفیه کن uf یک دستگاه تصفیه آب ارزان قیمت می باشد و قیمت آن نسبت به دستگاه های ro بسیار ارزان تر است و در عین حال قدرت تصفیه بالایی دارد.
از دیگر فواید دستگاه تصفیه آب اولترا فیلتراسیون هزینه ی کم برای نگهداری و تعمیرات آن است. این دستگاه ها به راحتی به صورت دستی تمیز می شوند و فیلتر های آن را می توان به آسانی از میکروب ها پاک کرد.

فواید دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون UF
آب تصفیه کن اولترا فیلتراسیون هیچ ماده ی شیمیایی را به آب اضافه نمی کند و به همین دلیل تغییری در بو و مزه ی آب احساس نمی کنید.
این دستگاه ها به طور خودکار کار می کنند و نیازی به روشن و خاموش شدن ندارند. شما با باز کردن شیر برداشت دستگاه می توانید از آب  تصفیه شده استفاده کنید.
تصفیه آب اولترا فیلتراسیون در از بین بردن مواد جامد و رسوبات آب بسیار قدرتمند عمل می کنند و هیچ گونه رسوبی را در آب باقی نمی گذارند. به همین دلیل برای مناطقی که آب در آن جا گل و لای زیادی دارد و ذرات جامد و رسوبات آن زیاد است بسیار مناسب می باشد.
این دستگاه ها بسیار کم جا هستند و حجم کوچکی دارند. مدل های زیر سینکی آن ها فضای کمی را در زیر سینک آشپزخانه شما اشغال می کند. علاوه بر دستگاه های زیر سینکی، به صورت رومیزی و یا دستگاه هایی که بر روی شیر نصب می شوند نیز دارند و فرایند تصفیه در این دستگاه ها بسیار ساده می باشد.
در مجموع دستگاه های اولترا فیلتراسیون برای نواحی که آب دارای ناخالصی‌های فراوان از جمله رسوبات هستند استفاده می‌شود. فناوری ساده ای که برای ساخت این  دستگاه به کار می‌رود مزه و بوی آب را تغییر نمی‌دهد و  تنها نا خالصی‌ ها را از بین می‌برد. با توجه مزایایی که برای این دستگاه ها  گفته شد اگر قصد خرید آب تصفیه کن برای تصفیه آب منزل خود نیاز دارید یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه ‌ها دستگاه تصفیه آب خانگی اولترا فیلتراسیون است.

خرید دستگاه تصفیه آب ارزان قیمت UF

شما می توانید با خرید دستگاه تصفیه آب ارزان قیمت UF صرفه جویی در هزینه های خود کنید و در عین حال از آبی سالم و تصفیه شده بهره مند شوید. این دستگاه ها را حتما از فروشگاه های معتبر با بهترین مارک ها خریداری نمایید تا از کیفیت آن ها مطمئن شوید. شرکت راد گستر نوین نمایندگی رسمی برند های معتبر تایوانی از جمله سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو می باشد و دستگاه های اصل و اورجینال با تکنولوژی اولتر فیلتراسیون را نیز ارائه می دهد.

خرید دستگاه تصفیه آب ارزان قیمت بدون برق

این دستگاه ها با کارت گارانتی یک ساله طلایی شرکت و خدمات پس از فروش در اختیارتان قرار خواهد گرفت. هزینه ارسال و نصب دستگاه نیز برایتان رایگان می باشد و تکنسین های مجرب و حرفه ای پس از نصب دستگاه در منزل و یا محل کارتان، در حضور خود شما کیفیت آب خروجی دستگاه را تست خواهد کرد تا از کیفیت و اصالت دستگاه مطمئن باشید و تغییرات آب را به وضوح مشاهده نمایید. هر گونه مشکل و خرابی احتمالی پس از نصب دستگاه تصفیه آب شما بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای از طرف شرکت برطرف خواهد شد.

Share