در راستای تسریع در پاسخگوئی و کاهش هزینه های مراجعین

درخواست صدور، تجدید و تمدید دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی به‌صورت غیرحضوری

با هدف تحقق اشاعه خدمات الکترونیک بمنظور افزایش رضایتمندی، تسریع در پاسخگوئی و کاهش هزینه های مراجعین، درگاه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی eservices.tamin.ir عملیاتی و فاز اول آن به بهره برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با هدف تحقق اشاعه خدمات الکترونیک بمنظور افزایش رضایتمندی، تسریع در پاسخگوئی و کاهش هزینه های مراجعین، درگاه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی eservices.tamin.ir عملیاتی و فاز اول آن به بهره برداری رسیده است.

بر اساس این گزارش استفاده از خدمات متنوع سامانه مذکور، منوط به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری بوده لیکن آندسته از مخاطبینی که قبلاً برای سایر خدمات غیرحضوری نظیر مشاهده اینترنتی سوابق ثبت نام نموده و حساب کاربری آنها ایجاد گردیده نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.

همچنین در این مرحله برخی از خدمات حوزه نامنویسی که مراجعین بیشتری به واحدهای اجرایی و کارگزاریها داشته و ارائه غیرحضوری آنها موجب تقویت رضایتمندی متقاضیان می گردد مد نظر قرار گرفته و اموری همچون؛ دریافت درخواست های مربوط به خدمات دفترچه درمانی (صدور اولین بار، تجدید و تامین اعتبار دفاتردرمانی بیمه شدگان و مستمری بگیران “اصلی و تبعی”)، استعلام اطلاعات هویتی و شماره تامین اجتماعی، استعلام آخرین رابطه بیمه پردازی، استعلام برخورداری از حمایت درمانی و همچنین خدمات سابقه شامل نمایش سابقه (مشاهده کلیه سوابق، سوابق تلفیقی و ریز دستمزد بعد از سال ۸۶)، اعتراض به سوابق (اعتراض به سابقه دارای کسری کارکرد یا اشکال، اعتراض به سوابق ناموجود)، عناوین شغلی، میانگین دستمزد دوسال آخر قابلیت ارائه دارد.