جعفرزاده در جمع اعضای ستاد مردمی و مسولین شهرستان لاهیجان:

از مردم لاهیجان برای استقبال انتظار زیادی داریم|به عنوان نمایندگان مردم مطالبه‌گر هستیم

جعفرزاده در جمع اعضای ستاد مردمی و مسولین شهرستان لاهیجان گفت: باید با همدلی و وفاق برای ارتقای نظام و توسعه استان تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در جمع اعضای ستاد مردمی و مرکزی شهرستان لاهیجان و شرق گیلان که با حضور نماینده مجلس و فرماندار این شهرستان و شهردار و اعضای شورای شهر لاهیجان تشکیل شد ،اظهار داشت: ستاد مردمی یک ستاد فراجناحی است و در انتخابات ریاست جمهوری بنا به فرمایش مقام معظم رهبری جهت بسیج مردم تلاش شد و در بین گزینه های ریاست جمهوری دکتر روحانی انتخاب گردید و دکتر روحانی در روزهای آتی مهمان مردم گیلان است.
وی افزود : سیاست ایشان این بوده که سفرهای چندم خارج از مرکز استان باشد. لاهیجان نگین استان گیلان است و ما به وجود این شهر و مردم آن افتخار می کنیم. این شهر یکی از قشنگترین شهرهای گیلان است و مردم بسیار فرهیخته و با فرهنگی دارد.
جعفرزاده ادامه داد: هر جایی که آقای رییس جمهور تشریف می برند باید از ایشان استقبال شود و از مردم لاهیجان انتظار زیادی داریم و مردم لاهیجان باید به خوبی از این انتخاب در بین شهرستان ها سربلند بیرون بیایند.
وی با اشاره به رای بالای مردم استان گیلان به دکتر روحانی عنوان کرد: مردم گیلان از روی خواسته قلبی به دکتر روحانی رای دادند و این رای موجب شد که ما به عنوان نمایندگان مردم اکنون مطالبه گر باشیم و در صورت استقبال خوب مردمی از رییس جمهور درصد مطالبه گری نمایندگان استان افزایش خواهد یافت.
جعفرزاده خاطر نشان کرد: مردم در همه مقاطع در صحنه حضور داشته اند و به وظیفه خود عمل کرده اند. دهه فجر نمادی از این حضور است که با تمامی هجمه ها و فشارها حمایت و التزام خود را از ولایت اعلام کردند.
وی گفت : ما کشورمان را دوست داریم و مشکلات داخلی خود را در داخل حل می کنیم و نیازی نیست که کسی از بیرون برای ما تجویز کند. ما با آقای رییس جمهور در این سفر حرف داریم، حق استان گیلان این نیست.
وی با قدردانی از انجام پروژه بزرگ راه آهن قزوین رشت اظهار داشت: نخستین راه آهن کشور متعلق به گیلان بوده است و اکنون نباید آخرین استان باشیم و باید این راه آهن در کوتاهترین زمان به بندر کاسپین و آستارا متصل شود .باید آزاد راههای استان سرانجام تمام شود این حق گیلان است.
وی ادامه داد: آن چیزی که موجب شده از هدف دور شویم اختلاف نظرها و سلایق است در حالیکه در شیوه یکی هستیم و باید با همدلی و وفاق برای ارتقای نظام و توسعه استان تلاش کنیم.
وی گفت: درحال حاضر نیازمند آرامش در کشور هستیم و باید با همدلی این فضا را فراهم کنیم.
جعفرزاده افزود: جایگاه و شایستگی مردم استان گیلان بسیار بالاست و امیدوارم که استقبال خوبی از سوی مردم استان و شهرستان از رییس جمهور صورت گیرد.

Share