واکنش حجت الاسلام داودی :

مخالفت امام جمعه با تغییر فرماندار شهرستان رودبار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،امام جمعه رودبار گفت: در مورد فرماندار قبلی گفتیم که فرماندار را عوض نکنید ولی عوض کردند. در مورد رجبی که واقعا خوب عمل می کنند باز هم می خواهند همان کار را تکرار کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،حجت الاسلام مسعود داودی در خطبه های نماز عبادی و سیاسی این هفته که با حضور نمازگزاران ولایی این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) شهر رودبار برگزار شد، ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: ذکر و یاد خدا انسان را از غفلت نجات می‌دهد.

وی، با طرح مبحث غفلت، به حدیثی از امیرالمومنین علی(ع) اشاره کرد و افزود: امام علی(ع) می‌فرمایند: چقدر عبرت دهندگان در دنیا زیادند و عبرت گیرندگان کم، هرکس که غفلت کند جاهل می‌شود.

امام جمعه شهرستان رودبار با بیان اینکه غفلت باعث از بین رفتن بصیرت می‌شود، ادامه داد: اگر کسی بصیر نباشد حق را نمی‌بیند، غافلان کسانی هستند که در صف یزیدیان با امام حسین (ع) جنگیدند.

وی با اشاره به حدیثی از امام سجاد(ع) ابراز کرد: آنحضرت در تشریح علل غفلت می فرمایند: پرخوری، سنگینی شکم، سنگینی حاصل از پرخوری دوری از خدا و دوری از حال نماز و دعا را به همراه دارد.

6712

عدم تدبیر مدیریت به ضرر شهرستان است و به شهرستان آسیب می‌زند

حجت الاسلام داودی در خطبه‌های دوم نماز عبادی و سیاسی جمعه، به مناسبتهای هفته اشاره کرد و ضمن تسلیت اربعین امام حسین(ع)، گفت: در خصوص اربعین و زیارت امام حسین تاکید فراوان شده است.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) در فرازی زیارت اربعین را یکی از پنج علامت مومن عنوان می‌کند، ادامه داد: زیارت اربعین قبل از نماز ظهر و عصر در مسجد بالابازار رودبار برگزار می‌شود.

خطیب جمعه شهرستان رودبار از، شورای شهر وشهرداریها خواست تا جهت سیاه پوش کردن معابر و خیابانها سطح شهرهای شهرستان به مناسبت اربعین و دهه آخز صفر اقدام کنند.

وی ضمن تبریک روز راهدار و هفته راهداری  از مسئولان راه و شهرسازی استان گیلان خواست تا آسفالت تخریب شده جاده ها و معابر شهرستان رودبار که در مدخل ورودی استان گیلان قرار رفته را مرمت نمایند.

حجت الاسلام داودی با گرامیداشت روز ثبت احوال، گفت: از لحاظ علمی و پیشرفت کشور مورد تهدید قرار گرفته است و کنترل جمعیت باید عاقلانه و متعادل باشد و زاد و ولد و مرگ و میر باهم متوازن نیست و یک خطر است.

وی با اشاره به مباحث سیاسی کشور ابراز نمود: در توافق نامه کشورهای ۵+۱ مشخص شد که دشمن ناجوانمرد و عملا زیر قولش زده است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان رودبار، ضمن گردامیداشت سالروز حماسه ۹دی، اظهار کرد:  مردم جنایتهای فتنه گران در روز عاشورای ۸۸ را در حماسه ۹دی پاسخ دادند با سیل خروشان مردم همه‌ی فتنه‌ها جمع شد.

وی با اشاره به شایعات تغییر فرماندار شهرستان رودبار، گفت: در مورد فرماندار قبلی گفتیم که فرماندار را عوض نکنید ولی عوض کردند. در مورد رجبی که واقعا خوب عمل می کنند باز هم می خواهند همان کار را تکرار کنند.

حجت الاسلام داودی با بیان این مطلب، گفت: در واقع عدم تدبیر مدیریت به ضرر شهرستان است و به شهرستان آسیب می‌زند./زیتون خبر

Share