مدیر مالی شهرداری رشت خبر داد:

پرداخت کلیه مطالبات شرکتهای طرف قرارداد با شهرداری تا قبل از شب عید

مدیر مالی شهرداری رشت از پرداخت حقوق و مزایای اسفند ماه همکاران در شرکت های طرف قرارداد با شهرداری قبل از پایان سال خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجتبی ماه پسند با اعلام خبر فوق اذعان داشت: قطعا پرداخت حقوق و مزایای پرسنلی یکی از اصلی ترین برنامه های مدیر مالی می باشد.

وی از پرداخت حقوق و مزایای اسفند ماه همکاران در شرکت های طرف قرارداد با شهرداری قبل از پایان سال خبر داد و تصریح کرد: با توکل بر خدا، حقوق و مزایای همکاران زحمتکش در حوزه های رفت و روب، فضای سبز ،نگهبانی و رانندگان تا قبل از شب عید انجام خواهد شد.

مدیر مالی شهرداری رشت ارائه صورت وضعیت را مهم ترین نکته در تسریع پرداخت خواند و افزود: بعضی از شرکتها این صورت وضعیتها را ارائه و بعضی ارائه نداده اند و با پیگیریهای مستمر همکاران بنده در حوزه مالی در حال اخذ صورت وضعیت ها از شرکت ها و مناطق مربوطه هستیم.

مجتبی ماه پسند ضمن قدردانی از همراهی و حمایت دکتر نصرتی در پرداخت های پرسنلی بار دیگر خاطر نشان کرد: همکاران بزرگوار مطمئن باشند به لطف خدا و با هماهنگی های آقای دکتر نصرتی شهردار محترم کلیه مطالبات پرسنلی در قالب حقوق و مزایای مستمر پرداخت خواهد شد تا در پی آن شاهد خوشحالی خانواده بزرگ شهرداری در عید نوروز باشیم.

Share