نشست مشترک اعضای شورا با مسئولان لاهیجان

خسارت بالای سیل ناشی از تخریب محیط زیست و مجوزهای غیرکارشناسانه است

نیکفز با اشاره به خسارت های بالای ایجاد شده ناشی سیل اخیر، افزود: همه این خسارت ها ناشی از تخریب محیط زیست و مجوزهای غیرکارشناسانه بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان با مهندس احمدی فرماندار لاهیجان و دکتر نیکفر نماینده شهرستان لاهیجان در مجلس شورای اسلامی، در محل شورای اسلامی شهر برگزار شد.

فرداد جنابی رئیس شورای شهر لاهیجان ضمن خیرمقدم به حاضرین و آرزوی توفیق و تندرستی برای کلیه خدمتگزاران ایران اسلامی اظهار داشت: شوراها در واقع پل ارتباطی بین مسئولین ومردم می باشند و لازمه اجرایی کردن این مهم رسیدگی به مشکلات شهری مردم وهمچنین انعکاس آن به مسئولین است.

فرماندار لاهیجان نیز در این جلسه طی سخنانی، شورا و شهرداری را امانتدار مردم دانست و افزود: باید در زمینه بودجه و میزان تحقق آن شفاف سازی لازم صورت گیرد و مردم از تمامی ابعاد کارهای شهرداری آگاه باشند.

احمدی، گفت: شورای دور پنجم ترکیبی از تجربه، علم بوده و این موضوع یک فرصت ارزشمند برای لاهیجان است. وی ترجیح منافع مردم به منافع حزبی و شخصی و تقویت اعتماد اجتماعی را با اهمیت خواند و آنرا را لازمه رفع مشکلات دانست.

وی با اشاره به اینکه این شورا حاصل خرد جمعی مردم لاهیجان است و انتظار می رود با حرکت قانونمند و ضابطه مند در ادامه کار نیز بتواند اعتماد عمومی را مجدد جلب کند، افزود: پر حاشیه ترین بحث شورای دور پنجم در کلیه شهرها انتخاب شهردار بوده و دیدیم بعد از انتخاب شهردارلاهیجان، همه به رأی نمایندگان مردم در پارلمان شهری احترام گذاشتند و حاشیه ها از بین رفت.

احمدی با بیان اینکه مبنای رفتار ما باید بر اساس قانون و عمل به قانون باشد،افزود: باید یاد بگیریم به قوانین هر چند مخالف نظر وسلیقه شخصی مان باشد احترام بگذاریم.

علاج دردها، عمل به قانون است

ذبیح نیکفر نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان توضیحاتی پیرامون مسائل مطروحه، افزود: علاج دردها، عمل به قانون است. اگر قانون درست اجرا ودر جامعه رعایت شود، بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی با اشاره به خسارت های بالای ایجاد شده ناشی سیل اخیر، افزود: همه این خسارت ها ناشی از تخریب محیط زیست و مجوزهای غیرکارشناسانه بوده است.

نیکفر در خصوص جذب اعتبارات ملی برای شهرداری لاهیجان قول مساعد داد و افزود: شهر لاهیجان به دلیل موقعیت ممتازی که دارد،می طلبد همه مسئولان دست به دست هم داده و کمک کنیم تا لاهیجان به جایگاه واقعی خود برسد.

دیگر اعضای شورای اسلامی شهرلاهیجان نیز طی سخنانی با تأکید بر استمرار چنین جلساتی، به بیان مهمترین مسائل و مشکلات شهرپرداختند و اعلام کردند که در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم شریف لاهیجان از هیچ اقدامی دریغ نخواهند کرد.

 

Share