ساخت مجتمع کشتی سازی در بندر انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل بنادرودریانوردی استان گیلان از ساخت مجتمع کشتی سازی در بندر انزلی خبر داد و گفت : این مجتمع با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته می شود. به گزارش شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ، فرهاد کوهساری گفت: این مجتمع کشتی سازی در زمینی به مساحت حدود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل بنادرودریانوردی استان گیلان از ساخت مجتمع کشتی سازی در بندر انزلی خبر داد و گفت : این مجتمع با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته می شود.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ، فرهاد کوهساری گفت: این مجتمع کشتی سازی در زمینی به مساحت حدود ۱۰ هکتار و در قسمت شرفی بندر انزلی ساخته خواهد شد.
وی با بیان اینکه این مجتمع کشتی سازی در بخش ساخت و تعمیر کشتی ها فعال خواهد بود ، تعمیرات را در اولویت برنامه های این مجتمع اعلام کرد.
کوهساری گفت : این مجتمع توان ساخت کشتی هایی تا ظرفیت سه هزار تن را خواهد داشت.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه ساخت این مجتمع کشتی سازی آغاز شده است ، گفت: تاکنون ۳۰۰ متر از ۸۰۰ متر از موج شکن مربوط به حوضچه این یارد کشتی سازی ساخته شده و محوطه سازی و خرید اراضی آن نیز در حال انجام است.
کوهساری درباره ساخت پنج پست اسکله جدید در بندر انزلی افزود : ساخت یک پست اسکله کالای عمومی از این پنج پست اسکله آغاز شده است و برای ساخت اسکله های سوختی نیز در حال خرید لوله های مورد نیاز هستیم.
وی گفت: مراحل پایانی تکمیل موج شکن های غربی و شرقی بندر انزلی نیز در حال انجام است.

Share