فرماندار بندر انزلی خبر داد:

اجرای طرح پایش تصویری و چتر اینترنتی در انزلی

فرماندار انزلی از اجرای طرح پایش تصویری و چتر اینترنتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، میرشمس مومنی‌زاده، فرماندار بندر انزلی در نشست بررسی اجرای طرح پایش تصویری و چتر اینترنی شهر انزلی در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: انزلی از شهرهایی است که از ۵۰ سال گذشته از برجسته ترین و سرآمدترین شهرهای کشور محسوب می‌شد.

وی با بیان اینکه استحقاق این شهرستان و مردمش بیشتر از آن جایگاهیست که در حال حاضر قرار دارند، افزود: یکی از دغدغه‌های ذهنی مسئولان برگرداندن این شهرستان به جایگاه واقعی آن است.

فرماندار انزلی با اشاره به اینکه با هوشمندسازی این شهرستان، انزلی از دیگر شهرستان‌های استان متمایز می‌شود، گفت: مجموعه گروه فناوا توانمندی لازم در زمینه فنی و تخصصی و اجرایی در زمینه هوشمند سازی را دارند.

فرماندار بندر انزلی گفت: برای کاهش هزینه‌های زندگی شهروندان که در بستر کالبدی شهر زندگی و تردد می‌کنند، فراهم کردن زمینه‌های سه رکن سکونت‌، فراغت و زندگی انسانی از مهم‌ترین وظایف مسئولین است.

وی افزود: فرآیند اجرای طرح پایش تصویری و چتر اینترنتی جهت هوشمندسازی شهر انزلی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر انزلی در این منطقه با هدف توسعه و تکمیل زیرساخت های فناوری و ارتباطات، گسترش چتر وای فای، توسعه و تکمیل زیرساخت های تلفن همراه و تلفن ثابت، پیاده‌سازی رینگ فیبر نوری، استقرار سامانه های هوشمند به‌منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک و ارائه خدمات گسترده به ساکنین محدوده، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی پس از بررسی لازم اجرا خواهد شد.

Share