رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان گفت:

کارت زرد برای برخی از تالار ها/رعایت شئونات در یک حکومت اسلامی ضروری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان گفت: تالارهای عروسی گیلان که دارای مسائل حاشیه‌ای بوده و به دور از شئونات اسلامی فعالیت می‌کنند کارت زرد می‌گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، رسول صمدی پیش از ظهر امروز در همایش تالارداران و فیلمبرداران گیلان در سالن شهدای نیروی انتظامی رشت اظهار کرد: از سالی که خودپایی در حوزه رصد تالارها صورت گرفت وضعیت تالارها بهتر شد.

وی با بیان اینکه مسؤولان در این زمینه احساس مسؤولیت دینی دارند، افزود: تالارها مسؤولیت دارند تا نخستین روز مشترک دو زوج جوان را در مکان‌های خود به خوبی و با رعایت شئونات اسلامی برگزار کنند و امروزه اگر عامل طلاق در جامعه زیاد بوده به واسطه همین رفتارهایی است که در برخی تالارهای عروسی دیده می‌شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان گفت: زمانی که بستر یک عروسی ناثواب را در تالارها فراهم می‌کنیم چنین پیامدهایی به همراه دارد و آمار طلاق در جامعه زیاد می‌شود و هدف از برگزاری همایش مذکور اینکه به یکدیگر تذکر دهیم تا رعایت اخلاق، شرعیات و اصول را انجام دهیم .

وی با اشاره به اینکه اگر پایش را از مدیریت تالارها داشته باشیم بسیار خوب است، تصریح کرد: برخی مسائل حواشی در زمینه تالارها وجود دارد و باید بگوئیم که اینها کارت زرد بوده و باید اقدام‌های پیشگیرانه داشته باشیم و جسارتا برخی از دوستان علاقه‌مند هستند که چنین فضایی داشته باشند.

صمدی رعایت شئونات در یک حکومت اسلامی را ضرورت خواند و خاطرنشان کرد: امروز دشمن بیدار و درحال کارکردن است و در جنگ هشت ساله نتوانست حتی ذره‌ای از خاک‌ ما را بگیرد و اکنون با تمام گزینه‌های روی میز وزیر میز نیز نمی‌تواند کاری کند و به جنگ نرم روی آورده است.

وی با تصریح بر اینکه اگر تنها به مادیات اکتفا و توجه کنیم رستگار نمی‌شویم، یادآور شد: امروز فضایی که در جامعه است همه ما زبان نقادی به آن داریم و این فضا به خاطر سهل‌انگاری و کم‌کاری‌ها ایجاد شده و اعتقاد داریم که در مباحث فرهنگی نباید پلیس ورود کند و اگر در مباحث فرهنگی خوراک خوب فرهنگی نباشد معضلاتی ایجاد می‌شود و رهبر معظم انقلاب به مباحث شبیخون فرهنگی تأکید بسیاری دارند و با هوشیاری همه ما چنین معضلاتی برطرف شود.

Share