واکنش حجه الاسلام زائری به حضور احمدی نژاد بر روی سن در مراسم تشییع پیکر شهدا

بعد از افتضاحات سریالی و دستگیری حلقه اولش نباید اجازه می دادیم او روی سن بیاید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجه الاسلام زائری در صفحه اینستاگرام خود در مورد حضور احمدی نژاد بر روی سن در مراسم تشییع پیکر شهدا نوشت:اگر سرسوزنی تدبیر و هوشمندی در برنامه ریزان این تشییع جنازه بود نباید اجازه می دادند احمدی نژاد بالای سن بیاید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجه الاسلام زائری در صفحه اینستاگرام خود در مورد حضور احمدی نژاد بر روی سن در مراسم تشییع پیکر شهدا نوشت:

zantitledاین عکس ها را ندیده بودم و از حضور احمدی نژاد در مراسم تشییع جنازه شهدا در بهارستان خبر نداشتم. من هم مثل صدها هزار نفر دیگر بین جمعیتی بودم که وسط بی برنامگی و بی نظمی متصدیان امور عرق می ریختند و لگد می شدند ولی به احترام شهدا به روی خود نمی آوردند.شب هم در برنامه گفتگوی ویژه خبری از سردار باقرزاده تشکر کردم و از این یوم الله گفتم چون این عکس را ندیده بودم. راستش فکر می کنم اگر سرسوزنی تدبیر و هوشمندی در برنامه ریزان این تشییع جنازه بود نباید اجازه می دادند احمدی نژاد بالای سن بیاید. عقل و ذکاوت و تدبیر که هیچ ( ظاهرا باید دیگر در افسانه ها دنبالش بگردیم ) اگر اندکی غیرت به این شهدا و جنازه هایشان داشتیم نباید اجازه می دادیم او بیاید بالای سن و با پررویی ذاتی و همیشگی اش این حضور با شکوه و معنوی را به سخره بگیرد و بی ادبانه حتى هنگام سخنرانی محسن رضایی متوهمانه برای مردم دست تکان بدهد. لااقل بعد از این افتضاحات سریالی و دستگیری حلقه اولش نباید اجازه می دادیم. ما که وسط امت شهید پرور بودیم ولی کسانی که دور و بر سن بودند آیا به غیرتشان برنخورد و دلشان نلرزید ؟ آنهایی که آنجا بودند چه طور اجازه دادند این آقا بیاید بالای سن ؟ تردیدی نیست که ما جماعت استادان ضایع کردن فرصت ها و لجن مال کردن موقعیت ها هستیم ! بعد از سالها به برکت شهیدان فضایی برای ایجاد همبستگی و ترمیم فاصله ها و پیوند زدن عموم به ارزشها به وجود آمده ، آن هم در سالی که رهبر بزرگوارمان نامش را همدلی و همراهی میان دولت و ملت گذاشته اند. آن وقت این جوری ضایعش می کنیم و این فرصت طلایی را لگدمال می کنیم برود ! آیا واقعا هیچکس نیست که سرسوزنی حرص بخورد و نگران بشود ؟

Share