جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در لنگرود:

داعش ‌با ایدئولوژی و پول عربستان سعودی تأمین می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ‌داعش ‌با ایدئولوژی و پول عربستان سعودی تأمین می‌شود، گفت: ‌با اقتدار سپاه، این گروه تروریستی جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد.‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ‌داعش ‌با ایدئولوژی و پول عربستان سعودی تأمین می‌شود، گفت: ‌با اقتدار سپاه، این گروه تروریستی جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد.‌۷۸۲۷۷۴_PhotoA

سردار عبدالله عراقی بعد از ظهر امروز در مراسم سومین روز شهادت مدافع حرم شهید فرهاد خوشه‌بر در لنگرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا مردان راست‌قامتی هستند که در راه خدا گام برداشتند و با خدا عهد و پیمان بستند.

وی با اشاره به اینکه وقتی شهدا به شهادت می‌رسند نذر خود را ادا می‌کنند و گروهی در انتظار شهادت هستند، افزود: این مسیر ادامه دارد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، شهدا را مردان صادقی دانست که به وظیفه خود عمل کردند و با فدا کردن جان خود از ارزش‌های الهی پاسداری می‌کنند.

عراقی به هشت سال دفاع مقدس و فداکاری رزمندگان اشاره کرد و ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس شهدا با تأسی از شهدای کربلا جانفشانی کردند.

وی افزود: پس از دفاع مقدس برخی مدعی شدند دیگر توان مقاومت وجود ندارد، اما بدانند مردان صادقی که عهد و پیمان بسته‌اند پای عهد خود ایستادگی کردند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: رزمندگان از ارزش‌ها دفاع می‌کنند و تا زمانی که حق و باطل در مقابل هم قرار گرفتند کاروان شهدا ادامه دارد.

سردار عراقی با اشاره به اینکه کاروان شهدا همبستگی و وحدت ایجاد می‌کند، بیان داشت: برای دفاع و حمایت از ولایت و اسلام این کاروان ادامه دارد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه امروز اسلام ساختگی ایجاد کردند و به نام اسلام سر می‌برند و انسان‌ها را به آتش می‌کشند، اضافه کرد: گروه تروریستی داعش که با ایدئولوژی و پول عربستان سعودی تأمین می‌شود، با سیاستگذاری آمریکا و انگلیس برای مقابله با اسلام واقعی ایجاد شده است و با اقتدار سپاه جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد.‌

* برگزاری رزمایش نشانه اقتدار ایران بود

این مسئول، ایران اسلامی را در منطقه مقتدر خواند و یادآور شد: کارآمدی نیروهای مسلح با اجرای رزمایش‌ها نشان داده می‌شود و برگزاری دو رزمایش در تنگه هرمز و خوزستان به طور کامل بومی بود و با رعایت پدافند غیرعامل انجام شد.

سردار عراقی با تأکید بر اینکه با دشمنان فرامنطقه‌ای به صورت ناهمگون می‌جنگیم، بیان داشت: خبر رزمایش‌ها نشان‌دهنده اقتدار نظام اسلامی و بازدارندگی در مقابل دشمنان و کسانی که به کشور ما طمع داشتند، بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز به اقتدار بازدارندگی رسیده‌ایم، تشریح کرد: رزمایش‌ها برای ما بازدارندگی و امنیت ایجاد می‌کند و نیروهای مسلح دائم باید رزمایش برگزار کنند تا امنیت و بازدارندگی تداوم داشته باشد./فارس

Share