دریافت خدمات درمانی باکیفیت و راحت تر حق مردم گیلان است
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه کارکنان مجموعه مدیریت درمان استان جهادگر هستند گفت: هدف این مجموعه ارائه خدمات درمانی بیشتر، بهتر و راحتتر به مردم و بیمه شدگان است و این حق مردم گیلان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پنجمین جلسه شورای اداری مدیریت درمان گیلان در سالجاری به منظور بررسی عملکرد سالجاری مراکز درمانی، مسائل و چالشهای موجود و راهکارهای مرتفع سازی جهت خدمت رسانی بهتر و باکیفیت به مردم و بیمه شدگان برگزار شد.
این جلسه که با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان، معاونین مدیریت، روسای مراکز و کارشناسان ستادی در سالن کنفرانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت برگزار شد؛ دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان استان با قدردانی از زحمات و تلاشهای کلیه روسای مراکز و همکاران ستادی که درسه سال گذشته موجب اقدامات موثر و گامهای اساسی در زمینه توسعه درمان استان شدند گفت: نمونهای از این اقدامات میتوان به افتتاح بیمارستان شهید املاکی لنگرود، بازسازی درمانگاه منجیل، بازسازی درمانگاه فومن، افزایش تخت بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت از ۲۰۰ به ۲۳۲ تخت و… اشاره نمود.
دکتر ابراهیمی با اشاره به اینکه کارکنان مجموعه مدیریت درمان استان جهادگر هستند افزود: هدف این مجموعه ارائه خدمات درمانی بیشتر، بهتر و راحتتر به مردم و بیمه شدگان است و این حق مردم گیلان است.
در ادامه جلسه دکتر سیدمحمدحسن وکیل زاده معاون خدمات درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی با ارائه گزارش جامعی از عملکرد شش ماهه مراکز تابعه در حوزه نسخ دارویی و بررسی نقاط قوت و ضعف آنان، از مراکز درمانی که عملکرد مطلوب داشتند قدرانی نمود و افزود: از سایر مراکز انتظار میرود با تلاش بیشتر، مرتفع نمودن مسائل و راهکارهای عملیاتی، ضمن بهبود کیفیت، میزان خدمترسانی به بیمه شدگان را افزایش دهند.
گفتنی است در این جلسه مسائل مربوط به پرداختیهای پرسنل، نحوه جذب درآمدهای اختصاصی و بکارگیری نیروی انسانی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دیدگاه