باهدف افزایش سطح همکاری برگزار شد؛

وصول مطالبات از مشترکین یکی از منابع مهم مالی است

در راستای هماهنگی بیشتر و گذر موفق از پیک بار زمستانی و همچنین آمادگی در مقابل بحران‌های جوی احتمالی فصل زمستان، جلسه شورای اداری امورهای توزیع برق شرق گیلان به میزبانی شهرستان لاهیجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در راستای هماهنگی بیشتر و گذر موفق از پیک بار زمستانی و همچنین آمادگی در مقابل بحران‌های جوی احتمالی فصل زمستان، جلسه شورای اداری امورهای توزیع برق شرق گیلان به میزبانی شهرستان لاهیجان برگزار شد.

بنابراعلام توزیع برق گیلان، در این جلسه سید محمدعلی میری نرگسی، قائم مقام اجرایی مدیرعامل در امور شهرستان‌های توزیع برق گیلان گفت: آمادگی و برنامه ریزی برای فصل زمستان به منظور خدمت‌رسانی بهتر و تامین برق پایدار مشترکان امری ضروری و حیاتی است.

این نشست با حضور محمدعلی میری نرگسی، قائم مقام اجرایی در امور شهرستان‌ها؛ جواد بیدی، معاون فروش و خدمات مشترکین و جمعی از مدیران ستادی و نمایندگان معاونت‌های خدمات مشترکین، برنامه‌ریزی و بهره‌برداری ستاد و امورهای اجرایی برگزار شد.

در ابتدای جلسه علیرضا نصوری، مدیر امور توزیع برق لاهیجان ضمن خیرمقدم، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های انجام شده توسط این امور را برای حضار ارائه کرد.

در ادامه نیز تعدادی از مدیران ستادی و مدیران امورهای اجرایی شرق گیلان در خصوص موارد مورد بحث در این جلسه به تبادل نظر پرداختند.

در ابتدا جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت ضمن ابراز خرسندی از برگزاریِ این جلسه بیان داشت: برگزاری جلسات هم‌اندیشی و شورای اداری و استماع نقطه نظرات مدیران و کارشناسان امورهای اجرایی می‌تواند کلید واژه‌های حل مشکلات پیش‌رو را برای ما تعیین نماید.

وی با اشاره به تکالیف تعیین شده ار سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر بیان داشت: تعامل واحدهای صف و ستاد و ارسال بازخورد فعالیت‌های انجام شده توسط امورهای اجرایی می‌توانند ما را در رسیدن به اهداف یاری نمایند.

جواد بیدی با بیان اینکه وصول مطالبات از مشترکین یکی از منابع مهم مالی است، تغییر در جریان نقدینگی شرکت را نتیجه برنامه‌ریزی هوشمندانه در مقوله وصول مطالبات و جذب اعتبارات دانست و بر پیگیری و تداوم آن تأکید کرد.

در خاتمه نیز محمدعلی میری نرگسی، قائم مقام اجرایی در امور شهرستان‌ها ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران بر اهمیت همدلی و همکاری در جهت دستیابی به اهداف شرکت تأکید کرد.

وی تأمین برق پایدار برای مشترکین و جلب رضایت آنان را مهم‌ترین هدف شرکت در راستای خدمت‌رسانی دانست و گفت: برای جلب رضایت مشترکین و حل مشکلات موجود در حوزه برق استان توجه مضاعف بر طرح‌های تاب‌آوری شبکه امری اجتناب‌ناپذیر است وی همچنین مواردی نظیر رعایت ایمنی در کار، حفظ کرامت مشترکین و همکاران، توجه به سلامت اداری را مورد تأکید قرار داد.

قائم مقام اجرایی در امور شهرستان‌ها با بیان اینکه فرصت‌ها در دل بحران‌ها و تهدیدها نهفته است، افزود: کار همراه با ایثار و تلاش جهادگونه توسط تمامی نیروهای صف و ستاد شرکت رمز رسیدن به قله‌های موفقیت است و با برنامه‌های صحیح و مدون می‌توان بر مشکلات چیره شد و به موفقیت‌های بزرگ دست یافت.

گفتنی است این جلسه که با هدف تبادل نظر و ارائه راهکارهای عملی برای بهبود عملکرد شرکت و افزایش رضایت مشترکین برگزار شد، جمعی از مدیران و کارکنان امورهای لاهیجان، لنگرود، رودسر، سیاهکل، املش و آستانه اشرفیه حضور داشتند و مواردی نظیر پیگیری پروژه‌های تاب‌آوری شبکه با توجه به زمستان پیش‌رو، پیگیری پروژه‌های مربوط به هوشمندسازی و کنترل پذیری، پیگیری و تمرکز بر وصول مطالبات، پیگیری پروژه‌ها، بررسی مباحث مربوط به حوزه‌های سلامت اداری و ایمنی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

Share