فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد:

دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در بندرانزلی | کشف انواع سلاح و ۲۲ عدد گوشی سرقتی!

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار که در خلال نزاع و درگیری، موجب سلب آسایش شهروندان شده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار که در خلال نزاع و درگیری، موجب سلب آسایش شهروندان شده بود، خبر داد.

سرهنگ «امیر وهاب‌زاده» در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال کسب خبر مبنی بر اینکه یکی از اراذل و اوباش اقدام به نزاع و درگیری و ایجاد سلب آسایش شهروندان در سطح شهر کرده است، دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بازبینی دوربین و شناسایی متهم، پس از انجام هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی، موفق شدند اوباش سابقه‌دار را در مخفیگاهش دستگیر کنند، که به همراه وی ۲ قبضه سلاح گرم، ۳ قبضه سلاح سرد شامل شمشیر سامورایی، قمه و چاقو به همراه ۲۲ عدد گوشی سرقتی، یک تبلت و ۲ عدد ساعت هوشمند نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه متهم از مخلین امنیت و اراذل اوباش شهرستان بوده که سابقه متعدد درگیری، تیراندازی و شرارت را داشته، بیان داشت: با تشکیل پرونده در این خصوص، متهم ۳۸ پس از دستگیری به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با رصد کامل و حضور به موقع خود در محل حادثه، به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به ارازل و اوباش و هنجارشکنان را نخواهد داد.

Share