در یک جلسه 4 ساعته؛

نشست مجمع نمایندگان گیلان با وزیر ورزش در راستای توسعه عمرانی ورزش گیلان

پیشرفت پروژه‌های ورزشی نیمه تمام در شهرستانها و توسعه عمرانی ورزش گیلان از اهداف جلسه ۴ساعته با وزیر ورزش و جوانان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  نشست مجمع نمایندگان گیلان با وزیر ورزش و جوانان، مدیرکل و روسای ورزش شهرستانها بصورت وبیناری در راستای توسعه و آبادانی ورزش استان برگزار شد که پیشرفت پروژه‌های ورزشی نیمه تمام در شهرستانها و توسعه عمرانی ورزش گیلان از اهداف این جلسه ۴ساعته بود.

 به نقل از دبیرخانه مجمع نمایندگان؛  در این نشست که باحضور دکتر دنیامالی وزیر ورزش و مجمع نمایندگان گیلان درمحل وزارت ورزش در تهران و برای اولین بار همزمان بصورت وبیماری با حضور مدیرکل و روسای تمامی شهرستانها برگزار شد، دکتر چگینی رییس مجمع نمایندگان استان گفت؛ تخصیص اعتبارات مناسب برای اتمام پروژه‌های عمرانی ورزشی، تعریف پروژهای جدید در تمامی شهرستانها و رساندن سرانه ورزشی گیلان به سرانه هدف کشور از مهمترین اهداف این جلسه بود.

دکتر احمد دنیامالی نقاط قوت و ضعف ورزش گیلان خصوصا در بخشهای عمرانی را برشمرد و افزود؛ باید براساس آمایش سرزمینی و اولویت‌بندی‌های تخصصی سرانه فضاهای ورزشی خصوصا فضاهای استاندارد همچون ورزشگاه‌ها را در کشور افزایش داد.

جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز با تقدیر و تشکر از برگزاری جلسه همزمان وزیر ورزش با نمایندگان مجلس و روسای ادارات شهرستانها گفت:  گیلان از نظر زیرساخت‌های ورزشی و سرانه در جایگاه خوبی قرار ندارد و این همیت و تلاش با برنامه و هدفمند وزارت ورزش و مجمع نمایندگان گیلان، نوید روزهای خوب را برای ورزش گیلان می‌دهد.

در این نشست همچنین هر یک از نمایندگان مجلس در گیلان به نقد و بررسی نقاط قوت و ضعف ورزش شهرستان حوزه انتخابیه خود پرداختند و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها نیز تکمیل کننده موارد و مشکلات شهرستان خود بودند.

Share