غرویان مدیر فروش شرکت آرین پارس:

شرکت خانه خودرو شمال «لاماری ایما» را با اصل مشتری مداری به مردم گیلان عرضه می‌کند

بیست و دومین نمایندگی شرکت «آرین پارس موتور» با برند «لاماری» با کد ۱۳۰۲ متعلق به «شرکت خانه خودرو شمال» در رشت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  در آیین افتتاح کد ۱۳۰۲ شرکت خانه خودرو شمال که تعدادی از مدیران شرکت «آرین پارس موتور» حضور داشتند؛ نمایندگی شرکت «آرین پارس موتور» با برند «لاماری» در محور رشت – خمام افتتاح شد.

مدیر فروش شرکت «آرین پارس موتور» در جریان افتتاح نمایندگی ۱۳۰۲ شرکت «خانه خودرو شمال» در یک گفتگوی خبری با رسانه‌های گیلان به اصول کیفیت و مشتری مداری بنیانگذاران شرکت «آرین پارس موتور» اشاره کرد و با ابراز خرسندی از افتتاح بیست و دومین نمایندگی استاندارد برند «لاماری» کشور در استان گیلان گفت: کیفیت و مشتری مداری یکی از اصول اولیه و از با الویت‌ترین اصل مجموعه «آرین پارس» است و این اصل در کیفیت و مشتری مداری نه تنها در زمینه محصول بلکه در زمینه فرایندهای محصول و خدمات پس از فروش و تامین قطعات همواره مد نظر است.

مهندس غرویان به هدف از افتتاح نمایندگی محصولات «آرین پارس موتور» در گیلان پرداخت و اظهار کرد: استان گیلان با جمعیتی بالغ بر ۲/۵ میلیون نفر از استان‌های هدف برای عرضه محصولات آرین موتور با برند «لاماری» است، لذا تا کنون با استقبالی که از این برند در گیلان شده است، ضرورت ایجاد یک نمایندگی استاندارد برای عرضه خدمات استاندارد در زمینه فروش و خدمات پس از فروش و تامین قطعات به مشتریان عزیز گیلان احساس شد.

مدیر فروش شرکت «آرین پارس موتور» از مذاکره با شرکت خانه خودرو شمال به عنوان یکی از شرکت‌های موفق و خوش نام در بخش خودرو که در گیلان فعالیت گسترده‌ای دارد نام برد و خاطرنشان ساخت: با همین هدف شرکت «خانه خودرو شمال» که یکی از خوش نام‌ترین مجموعه‌های خودرویی گیلان است به عنوان نمایندگی شرکت «آرین پارس» انتخاب شد و پس از چند ماه انجام فرایندهای استانداردسازی سرانجام با اخذ کد نمایندگی ۱۳۰۲ امشب ۲۶ مهرماه با حضور جمعی از مردم استان گیلان افتتاح شده است.

به گفته این مدیر ارشد در شرکت «آرین پارس موتور» که همچنان نمایندگی برند محصولات میتسوبیشی را عهده دار است؛ برند «لاماری» علاوه بر توسعه شبکه استاندارد نمایندگی‌ها، در سال جاری و سال آینده با هدف توسعه سبد محصولات همراه با شبکه ارائه خدمات تقویت خواهد یافت.

غرویان با ابراز خرسندی از حضور شرکت «آرین پارس موتور» در استان گیلان نوید داد: شرکت «آرین پارس موتور» که در سه حوزه خدمات پس از فروش، ارائه خدمات با کیفیت و تامین قطعات برای مشتریان همراه با سبد محصولی که در آینده به مشتریان عرضه خواهد شد تلاش خواهد کرد تا خدمات استاندارد خود را به نحو مطلوب به مشتریان عزیز گیلانی ارائه نماید.

مدیر فروش شرکت «آرین پارس» به لزوم پاسخگویی شرکت «آرین پارس» به تقاضای بازار و مشتریان هم اشاره داشت و خاطر نشان کرد: هشتمین مرحله از فراخوان فروش فوق العاده محصولات «آرین پارس» در سامانه جامع خودرو باز است، یکی از محصولات خودرو «لاماری» است که به جهت استقبال و تقاضای بالا در سامانه جامع عرضه می‌شود و امیدواریم در سال آینده بتوانیم تنوع سبد محصولات بیشتر کنیم.

در ابتدای این مراسم سروش عمل صالح عضو هیات مدیره شرکت «خانه خودرو شمال» ضمن قدردانی از حضور مدیران شرکت «آرین پارس موتور» مراتب تشکر اعضای هیات مدیره شرکت «خانه خودرو شمال» را از حسن اعتماد شرکت «آرین پارس» مطرح کرد و گفت: طی ۱۵ سال فعالیت شرکت «خانه خودرو شمال» همواره تلاش کرده‌ایم تا اعتماد را در بین مشتریان جاری نماییم و به همین منظور تلاش داشته‌ایم تا با همکاری با شرکت‌های اصیل نماینده محصولاتی باشیم که از نظر کیفیت، تجربه و لذت رانندگی بتواند درشان مردم عزیز گیلان باشد.

عضو هیات مدیره «شرکت خانه خودرو شمال» با اعتقاد بر اینکه ساختن یک نام نیک سخت است اما نگهداری آن سخت‌تر است تصریح کرد: «خانه خودرو شمال» با کد ۱۳۰۲ و ۳۴۰۴ مسوولیت بسیار سنگینی دارد و از آنجا که شرکت «آرین موتور» از شرکت‌های بسیار خوش نام و قابل اعتماد برای مردم است، لذا سعی ما در این عاملیت بر این است که به نحو شایسته به مشتریان گرامی ارائه خدمت نماییم تا نام نیک مجموعه را حفظ کنیم.

Share