سپاه: قلب اراضی اشغالی را هدف قرار دادیم | واکنش اسرائیل پاسخ کوبنده خواهد داشت

از دقایقی پیش حملات موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی آغاز شد. در بیانیه سپاه پاسداران آمده است: در پاسخ به شهادت شهید هنیه، سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تصاویر زنده آسمان تل‌آویو و برخی دیگر از شهرهای اسرائیل اشغالگر نشان دهنده آن است که حجم گسترده‌ای از موشک‌ها برای تنبیه قاتل‌های صهیونیست روانه این سرزمین‌های اشغالی شده است.

این تصاویر زنده موارد بسیاری را ضبط کرد که موشک‌ها به اهدافی اصابت می‌کنند و سیستم پدافند هوایی رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن آنها عاجز است.

تاکنون ده‌ها اصابت در همین تصاویر زنده دیده شده است.

بیانیه سپاه پاسداران:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: «امت بزرگ اسلامی، ملت شریف و شهیدپرور ایران
لحظاتی قبل و پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا در قتل‌عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب‌الله سیدحسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان سرلشکر پاسدار سیدعباس نیلفروشان، نیروی هوافضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد که جزئیات آن متعاقباً به استحضار خواهد رسید.
خاطرنشان می‌سازد این عملیات با تصویب شورای‌عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.
اخطار داده می‌شود چنانچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین‌المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.»

رادیو اسرائیل: طی نیم ساعت ۲۰۰ موشک از ایران به اسرائیل شلیک شده است

رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که یکی از موشکهای شلیک شده از ایران به ساختمانی در شمال تل اویو برخورد کرده است.

رادیو اسرائیل همچنین گزارش داده که در نیم ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ موشک از ایران به سمت اسرائیل شلیک شده است.

پیش از این رسانه های غربیگزارش داده بودند که چند پایگاه هوایی و جاسوسی و اطلاعاتی اسرائیل هدف حملات موشکی ایران خواهد بود.جمهوری اسلامی ایران شامگاه سه شنبه با صدها موشک بالستیک سرزمینهای اشغالی را هدف قرار داده است.

جلسه فوری بایدن با تیم امنیتی در پی حمله ایران به رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه مدعی شد موشک‌هایی به سمت سرزمین‌های اشغالی از ایران شلیک شده است.

طبق گزارش‌ها، آژیرهای هشدار در اکثر مناطق فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

المیادین نوشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی از برخورد موشک‌هایی به شمال تل‌آویو خبر می‌دهند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد ۴۰۰ موشک از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

Share