رئیس اداره حفاظت محیط زیست سیاهکل خبر داد:

دستگیری ۷ شکارچی متخلف در منطقه شکار ممنوع دیلمان و‌ درفک

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سیاهکل گفت: محیط بانان این شهرستان در پایش منطقه‌ شکار و صید ممنوع دیلمان و‌ درفک موفق به دستگیری ۷ شکارچی متخلف با ۷ قبضه سلاح شکاری به همراه ۱۸۵ عددفشنگ شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یوسف رهنما گفت: محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل در پایش منطقه‌ شکار و صید ممنوع دیلمان و درفک موفق به شناسایی و دستگیری هفت نفر متخلف با هفت قبضه سلاح شکاری شدند.

وی در این باره گفت: منطقه شکار و صید ممنوع دیلمان و‌درفک به طور مدوام توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

رهنما ضمن تقدیر از محیط بانان پرتلاش پاسگاه های  آغوزی  و دوستلات گفت؛ در دو روز پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته محیط‌بانان یگان حفاظت این شهرستان در پایش منطقه‌ شکار و صید ممنوع دیلمان و‌درفک موفق به شناسایی و دستگیری هفت نفر متخلف به همراه هفت قبضه سلاح شکاری و به همراه ۱۸۵ عدد فشنگ پلاستیکی پر از نوع ساچمه ای شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل در خصوص پرونده این متخلفین گفت: برای متخلفین پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل‌ قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

رهنما در پایان از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش  خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

Share