دریافت آنلاین وام بانکی در اپلیکیشن سپینو بانک صادرات

در این مطلب با نئوبانک سپینو و نحوه ثبت درخواست تسهیلات بانکی در آن آشنا گشتید و دو ابزار بانکی پرطرفدار همراه بانک شهر پلاس نسخه جدید ios رایگان به شما معرفی شد.

در این مطلب با نحوه دریافت سریع و آسان وام بانکی در اپلیکیشن سپینو بانک صادرات آشنا خواهید شد و نحوه دانلود سپینو بانک صادرات در آیفون را فرا خواهید گرفت.

در گذشته دریافت وام بانکی فرآیند زمان‌بری بود و به تشریفات پیچیده اداری نیاز داشت، اما اکنون با پیشرفت فناوری و ظهور پلتفرم‌های مجازی و همه‌فن‌حریفی نظیر اپلیکیشن سپینو بانک صادرات این کار به سادگی در هر زمان و مکانی امکان‌پذیر شده است. سپینو علاوه بر تسهیل دریافت وام بانکی، انجام عملیات مختلفی نظیر احراز هویت و افتتاح حساب بانکی (در کم‌تر از سه دقیقه)، انتقال وجه هوشمند، پرداخت قبوض و خرید شارژ اینترنتی را بدون ترک منزل برای کاربران خود فراهم کرده است. اما سپینو چه قابلیت‌هایی دارد و نحوه دریافت تسهیلات بانکی از این اپ هوشمند چگونه است؟

a guy holding a phone in his hand with sepino saderat mobile app on its screen

دریافت وام آنلاین در برنامه سپینو بانک صادرات

برنامه سپینو بانک صادرات به گونه‌ای طراحی شده است که تمام نیازهای متقاضیان وام‌های بانکی را برای ثبت و دریافت وام آنلاین برطرف می‌سازد. برای دریافت وام باید سپینو را نصب کرده و آن را در آیفون خود اجرا کنید. سپس یک حساب بانکی برای خود افتتاح کنید و مبلغی را سپرده‌گذاری کنید. تمام مراحل احراز هویت برای افتتاح حساب در این نرم‌افزار بانکی به صورت غیرحضوری و آنلاین صورت می‌پذیرد.

پس از گذشت مدت زمانی معین، بخش تسهیلات برنامه سپینو بانک صادرات برای شما فعال خواهد شد و شما می‌توانید با معرفی ضامن، بارگزاری مدارک موردنیاز و گذر از فرآیند اعتبارسنجی بانکی، درخواست تسهیلات خود را موفقیت‌آمیز ثبت کنید. گفتنی است که براساس میانگین موجودی حساب و رتبه‌ی اعتباری که دارید، می‌توانید تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنید و آن را در اقساط ۶۰ ماهه با نرخ سود بین ۱۵ تا ۲۳ درصد پرداخت نمایید.

an animated hand holding money bank above bank cheques

سپینو چیست و چه قابلیت‌هایی دارد؟

سپینو یک پلتفرم دیجیتالی و سامانه هوشمند نئوبانکی است که به تازگی توسط بانک صادرات عرضه شده است. این برنامه در راستای هوشمندسازی خدمات بانکی و گذار از دوران منسوخ بانکداری سنتی و شعبه محوری به عصر کلان‌داده‌های مالی طراحی گردیده است تا پاسخگوی تمام نیازهای مالی مشتریان بانکی باشد. بنابراین نرم افزار سپینو بانک صادرات یک اپ همه‌کاره محسوب می‌شود که به شما در انجام امور مختلف بانکی نظیر خرید شارژ اعتباری، مشاهده تاریخچه تراکنش‌ها، مسدودسازی کارت‌ها، پرداخت قبوض خدماتی، دریافت وام و تسهیلات و افتتاح غیرحضوری حساب بانکی کمک می‌کند. ناگفته نماند که به واسطه دانلود سپینو بانک صادرات می‌توانید تراکنش‌های بانکی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به روش‌های ساتنا، پایا، شتابی و پل برای مخاطبان خود واریز کنید.

دانلود نرم افزار سپینو بانک صادرات برای آیفون

چنانچه از کاربران آیفون باشید، حتماً می‌دانید که امکان دانلود مستقیم اپ‌های ایرانی از اپ استور به علت تحریم‌های ایالات متحده فراهم نیست و برای نصب و دانلود اپ‌های بانکی و پرداختی باید به بازارچه‌های ایرانی مراجعه کنید. سیبچه به عنوان اولین پلتفرم عرضه اپ‌های آیفون در ایران جزء بهترین اپ استورهای ایرانی در دسترس است. به واسطه نصب سیبچه و تهیه اشتراک ماهانه این اپ استور فارسی می‌توانید اپلیکیشن سپینو بانک صادرات را در گوشی آیفون خود نصب کرده و از قابلیت‌های بی‌شمار آن استفاده کنید.

پس از نصب سیبچه باید عبارت نصب اپلیکیشن سپینو بانک صادرات را در نوار جستجوگر این بازارچه تایپ کنید تا به صفحه اختصاصی نصب این اپ پرکاربرد بانکی هدایت شوید. در این صفحه کافی است روی دکمه آبی‌رنگ دانلود نرم افزار سپینو بانک صادرات ضربه بزنید تا این اپ در گوشی آیفون شما نصب گردد. بعد از اینکه فرآیند نصب اپ را با موفقیت به اتمام رساندید، نرم‌افزار را اجرا کرده و نام کاربری و گذرواژه خود را انتخاب کنید. توصیه می‌شود از گذرواژه پیچیده و ترکیبی برای حساب کاربری خود استفاده کنید و به واسطه قابلیت اسکرین شات ایفون با دکمه هوم از نام کاربری خود برای جلوگیری از فراموشی عکس بگیرید و در فولدری رمزگذاری شده ذخیره کنید. در نهایت مدارک موردنیاز احراز هویت را فراهم کرده و فرآیند آن را تکمیل کنید تا حساب کاربری شما در بانک فعال گردد.

همان‌طور که می‌دانید سپینو تنها اپ بانکی پرطرفدار کشور نیست. در بخش ابتدایی این مطلب با اپ بانکی سپینو و قابلیت‌های آن آشنا گشتید، در بخش بعدی با دو اپ بانکی دیگری به نام‌ همراه بانک شهر پلاس برای ایفون که می‌توانند به شما در انجام آنلاین امور مالی کمک کنند، آشنا خواهید شد.

نرم افزار بانک شهر پلاس ایفون؛ شعبه‌ای مجازی در دستان شما

ایمن، سریع و مطمئن؛ اپ بانک شهر برای ایفون را می‌توان در زمره بهترین اپ‌های بانکی کشور دانست. این اپ قادر است تمام امور بانکی را که در گذشته باید برای انجام آن‌ها در صف‌هایی طولانی منتظر می‌ماندیم، ظرف چند ثانیه انجام دهد. از پرداخت قبوض خدماتی و اقساط بانکی گرفته تا پرداخت کرایه تاکسی (تهران)، امکان انجام محدوده وسیعی از خدمات مالی در این پلتفرم مجازی فراهم شده است.

A phone on a black surface with hamrah shahr plus bank app on its screen

مشتریان بانک شهر با دانلود همراه شهر پلاس از سایت بانک شهر می‌توانند تراکنش‌های بانکی را به روش‌های مختلف کارت به کارت، پل، پایا و ساتنا انجام دهند، شماره شبای حساب بانکی خود را به اشتراک گذارند، موجودی و مانده حساب خود را چک کنند، کارت‌های بانکی خود را مسدودسازی کرده و در صورت تمایل به مؤسسات بشردوستانه کمک کنند. ناگفته نماند که امکان انجام تمام امور مرتبط با چک‌های صیادی از قبیل: ثبت، تائید، انتقال و رد نیز در همراه شهر پلاس ios نسخه وب برای کاربران این اپ فراهم گردیده است.

دانلود همراه بانک شهر برای ایفون

برای دانلود و نصب اپلیکیشن بانک شهر پلاس ios نیز باید سیبچه را نصب و اشتراک ماهانه این بازارچه را خریداری کنید. پس از نصب و اجرای سیبچه، کافی است همراه شهر پلاس بانک شهر برای آیفون را در سیبچه جستجو کرده و نصب کنید تا دسترسی شما به خدمات اپلیکیشن بانک شهر برای ایفون فراهم گردد. ناگفته نماند فعال‌سازی نسخه جدید همراه بانک شهر برای ایفون مستلزم مراجعه به شعب بانکی و دریافت نام کاربری و گذرواژه است. پس از انجام این کار کافی است همراه بانک شهر برای ایفون را اجرا کرده و نام کاربری و گذرواژه‌ای را که از بانک دریافت کردید، در کادرهای خالی همراه بانک شهر نسخه جدید ios تایپ کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید.

سخن آخر

در این مطلب با نئوبانک سپینو و نحوه ثبت درخواست تسهیلات بانکی در آن آشنا گشتید و دو ابزار بانکی پرطرفدار همراه بانک شهر پلاس نسخه جدید ios رایگان به شما معرفی شد. نصب این اپ‌های بانکی می‌تواند شما را از مراجعه حضوری به بانک‌ها جهت دریافت خدمات مالی بی‌نیاز کند و انجام هرگونه امور بانکی نظیر درخواست وام و تسهیلات را در هر زمان و مکانی برای شما فراهم سازد.

Share