در حوزه پسماند توسط شهرداری لاهیجان

جلسه آموزشی رویداد “فرزند ایران، قهرمان زمین” برگزار شد

جلسه آموزشی برگزاری رویداد « فرزند ایران، قهرمان زمین » در حوزه پسماند با حضور مدیران و معلمان ابتدایی، توسط شهرداری لاهیجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه آموزشی رویداد فرزند ایران، قهرمان زمین با حضور رضا زنده دل «شهردار»، ابراهیم خوشحال «رییس» و اعضای شورای اسلامی شهر، شمس الدین نورحسینی «رییس اداره آموزش و پرورش لاهیجان» و جمعی از مدیران، کادر آموزشی و معلمان مقطع ابتدایی در سالن همایش شهرداری لاهیجان برگزار شد.

در این جلسه علیرضا عسکری عضو هیات مدیره انجمن علمی مهندسی و مدیریت پسماند ایران در مورد اهمیت توجه به مباحث پسماند و ضرورت توجه به حوزه تفکیک زباله از مبدأ سخنرانی کرد.

رضا زنده دل، شهردار، ابراهیم خوشحال رییس و فرشید فلاح مجد سخنگوی شورای اسلامی شهر هم در این جلسه ضمن قدردانی از همکاری مدیریت آموزش و پرورش و مدارس لاهیجان برای آموزش دانش آموزان مقطع ابتدایی در زمینه پسماند از آموزش بیش از ۸ هزار نفر از دانش آموزان ابتدایی شهر لاهیجان در سال تحصیلی گذشته خبر دادند و خواستار تداوم این برنامه برای فرهنگ سازی کاهش تولید پسماند در شهر لاهیجان شدند.

در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر از سوی مدیریت شهری لاهیجان از همکاری و تلاش های رییس و معاون پرورشی آموزش و پرورش لاهیجان قدردانی شد.

Share